![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf front staat IMNO niet mooi op een 4-deurs.. heb iig nog nooit een mooie gezien.
|
||||
|
||||
![]() mmmm ik heb er ook een golf front in hoor.......
![]() Voorbeelden ...... ![]() ![]() Ja is ook golf mk2 front ![]() En allemaal 4 deurs ook nog.......
|
|||
|
|||
![]() In die van Gerben staat het nog het best, past gewoon perfect bij die auto op een of andere manier...
|
|
||||
|
||||
![]() Ja maar ga gewoon eens proberen , eind september krijg ik nog wat spullekes uit de usa westy front misschien dat erin net zoals in mn oude jetta die de godfather nu heeft en ik krijg nog dunne usa bumpersetje binnen voor mk2 [QUOTE]
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() [QUOTE=oldscool]Ja maar ga gewoon eens proberen , eind september krijg ik nog wat spullekes uit de usa westy front misschien dat erin net zoals in mn oude jetta die de godfather nu heeft en ik krijg nog dunne usa bumpersetje binnen voor mk2 |
|
||||
|
||||
![]() beide jettas zijn mooi !!
heb ze beide al van dichtbij gezien en ik vind ze alle 2 dik !! ik zou aan de blauwe niet meer veel doen hoor is echt een heel propere Jetta zo ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben toch wel erg benieuwd hoe die met dunne bumpers is ...
|
|
||||
|
||||
![]() Lijkt nergens op ,er zitten immers ook dunne lijsten en dikke dorpels op ,dan sluiten dunne bumpers niet mooi op aan!
Kijk maar eens naar een Golf Country,die heeft dunne bumpers met g60 lijsten ! Ook moet er dan een keienvanger onder je front ,want die zit er nu niet eens op ivm de dikke bumpers .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had ik ook op de grijze jetta, beetje puzzelen en het past prima..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en dit neem ik terug, die van Gerben staat het idd wel ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan heb ik ook nog dat golffront erin gezet toen de jetta van gerben nog van mij was .......heb ik het toch een keer goed gedaan ![]() Ja ,die jetta is nog van mij geweest een aantal jaar terug ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3C8TBDCT.jpg zo ziet die nu uit http://www.mijnalbum.nl/Foto-QIVF3OQO.jpg en zo eerst ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dan ga ik voor de orginele grille !
Verder alles nog ok met de Jet ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() valt me niks tegen wytze ![]() |
|
||||
|
||||
![]() he dank je voor de rest alles oke met de jet
|
|
||||
|
||||
![]() zo net terug van duren , alleen vanmorgen verslapen zoals meerdere van ons, eind goed al goed 11 uur waren we er morgen post ik fotos en filmpjes greetz
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je dat op de foto niet kunt zien
![]()