![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier in de straat staat ook nog een compleet orginele 2.0 8v. maar wat staan die dingen hoog
|
|||
|
|||
![]() Ik verbaasde mij daar idd ook over bij de Corrado die ik aan het begin van dit topic postte!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=-_yuDVcHozA Dit was dat stukje van Topgear. ![]() Fabrieks af staan ze idd aardig ofroad ... |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat er in Almere iemand is met 2 corrado's, waarvan 1 alleen andere velgen en de ander nog helemaal standaard (beide orgineel NL)...
Als ik er weer in de buurt ben dan zal ik effe foto maken...
|
||||
|
||||
![]() De mijne is op de wielen na geheel standaard, ook motorisch geen andere chips en poulies enz.
![]()
|
|||
|
|||
![]() super mooi spul heb er voeger ook twee gehad een g60 en een vr6 maar mis het wel.
zou zo weer 1 kopen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hé 'Pedal-bucket' Allereerst: jij hebt één van de mooiste C's van allemaal ![]() ![]() volgens mij hoort déze grille op alle G60-Corrado's... Forgive me, if I'm wrong...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() jup grill is van een vr6
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DAT IS EEN SCHANDE! ![]() ![]() Ik heb zelf intussen wèl een 6-lamellen-grille, originele luchtfilterbox èn een asbak voor achterin ![]() grillespoiler op... (tòch ook een beetje smokkelen...) Maar al met al ben ik dus aardig op weg voor de originele look! (hij is wèl overgespoten van tornado-rood naar nugget-geel...; maar dat is dan weer wèl een originele Corrado-kleur!) Foto's volgen nog... EDIT 13-2-2008: ![]() de grille en de Kamei-spoiler zitten erop! Heeft iemand, in dit kader, nog een G-60 logo voor in de grille? (of eventueel van de achterkant) Ik kwam zelf op de sloop niet verder dan 'G6...' van achterop... ... dus alleen de '0' is ook al genoeg! Anybody? PM me! ![]() iemand anderes had hem blijkbaar al willen hebben... ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 13-02-2008 at 19:00. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ook bijna orgineel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tijdje terug al pics geplaatst; nu met het G60-logo, orginele luchtfilterbak, 6-lamellengrille en de Sebrings zo origineel als maar mogelijk is
![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Die van mij is op de Kamei grillspoiler en Remus einddemper na origineel( en dat ie geimporteerd is).
![]() ![]() ![]() ![]() Hij is trouwens te koop! Gr Marko
Leon 2.0 TFSI (JD stage2) Golf 1 G60 Golf 3 1.8 Corrado G60 Golf 4 TDI JB-JD Golf IV GTI 25 Jahre Jubi Edition JB-JD Golf 3 1.6 Milestone Golf 3 VR6 CC Golf 4 2.0 Golf 1 Cabrio G60 Audi A4 3.0 Last edited by markob : 27-06-2008 at 11:25. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de stootstrips en de blindering na dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi om te zien dat ze er nog mensen zijn die de orginele lijn van de Corrado behouden!
Ikzelf heb de Corrado een van de mooiste VW's ooit gevonden. Vooral toen ie nog niet zolang op de markt was vond ik hem mooier dan een porsche... Vind vooral de ''bonkigheid'' van het ontwerp erg stoer. Een Calibra vind ik ook niet lelijk maar die is lang niet zo tijdloos als een Corrado. Nu kan VW dat toch goed, auto's ontwerpen die tijdloos zijn. Kijk naar de Passat van begin jaren 90, Golf serie en natuurlijk de Kever (maar das een icoon)
|
||||
|
||||
![]() Zal ik die van mij er dan ook maar bij zetten, is ook zo goed als origineel.
op de wielen en einddemper na ![]() en de 16v logo's heb ik alle 2 hier thuis liggen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En die van mij. Afgezien van velgen (die nog eens vervangen moeten worden) en uitlaat standaard. Dus ook lekker off-road
![]() [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() OMG, jij hebt geeneens een krik nodig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn oude corrado was ook nog origineel, op de lichte verlaging na
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat er 1tje op marktplaats die (zo te zien) erg origineel is.
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...&fta_ind=4&fs=1 |