![]() |
|
|||
|
|||
![]() welkom hier mooie vento heb je gekocht.
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de leuke reacties
![]() de plannen voor aankomende zomer zijn: even een keer helemaal goed schoonmaken en helemaal met de poetsmachine doen, inclusief de zwarte kunstofdelen netjes maken kijken voor een GTI/VR6 interieur remklauwen voor rood maken en trommels achter zwart maken en misschien een andere set velgen ![]() maar als er iets verandert dan post ik wel even nieuwe foto's ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Jettaracing (Wytze)
![]() ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben al een mooie tijd lezende en schrijvende op dit forum, alleen de laatste tijd m'n wagens niet meer voorgesteld. Dus bij deze.
Ongeveer een half jaar geleden een Audi 80 quattro van 1988 kunnen kopen die nu +- 114.000 kilometer op de klok heeft staan (Met boekjes & 1e eigenaar). Auto gekocht op saaie wieldoppen, de dag dat ik uhm ging halen meteen een set 17'' RS4 wielen eronder geschroefd. Staat in mijn ogen gewoon perfect zo. Ook een origineel S2 stuur gemonteerd en witte knippers voorin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Echt een geweldige auto, vooral in de winter. Had er toen het staal weer onder met fietsbandjes. Dan moet je goed je best doen om uhm slippend te krijgen. Maar wat ik nog wel miste de laatste tijd, was toch wel een beetje power. Aangezien de 80 maar 90 paarden heeft houdt dit ook niet over. Dus opzoek gegaan naar een auto voor hobby erbij. Gedacht aan een Coupe 2.3, maar uit mijn ervaring bleek dat deze ook niet ladingen pk's over had om die 1204 kilo vooruit te trekken. Wel een super geluid trouwens en mooi model. +- 2 jaar geleden een Corrado 16v gehad, hier heb ik toch best wel veel spijt van gehad dat ik deze toen verkocht heb. Toen kwam de Corrado VR6 van ''Looney-vr6'' op mijn pad. Misschien niet de volle 190 paarden omdat er 3e generatie AAA golf motor met Diss was geplaatst. Maar wel meer als voldoende voor mij. Een super snelle rijder ben ik tenslotte toch niet. En die 15 paardjes verschil zal ik vast niet missen. Dus wezen kijken bij de VR6, hier en daar wel een deukje en een plekje, maar technisch was deze toch wel goed bij de tijd. Torretje draait fluisterstil en versnellingsbak schakelt erg soepel zonder gekraak en gekras. Maar besloten om deze erbij te kopen, en Martin belooft dat ik uhm goed zou blijven onderhouden ![]() Inmiddels al een paar dingen aan gedaan: -Nieuw VR6 embleem in de grill geplaatst -Lederen interieur helemaal schoon gemaakt en in het vet gezet. -CV weer goed werkend gemaakt -ABS lampje en achterspoiler werken ook weer perfect. -en motorruimte wat opgeschoond Moet alleen de achterwissermotor nog vervangen. Genoeg geluld, foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zeg maar wat we ervan vinden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuke wagens ziet er lekker uit vooral die corrado
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto´s idd.
![]() Paar dikke wielen op die corrado en hij is klaar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes, vooral de Corrado is zo te zien nog helemaal origineel.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Danku.
Zit er weer aan te denken om weer een setje Porsche cup 1 te gaan monteren. Klopt, is helemaal origineel op verlaging na.
|
||||
|
||||
![]() Kon m'n toppic al niet meer vinden, maar hier staat ie nou ineens.
Iemand een idee of het erg is om 205/45/17 banden te plaatsen onder de Corrado ipv 205/40/17?
|
||||
|
||||
![]() Vorige week een setje BBS velgen gekocht met zgan Toyo Proxes. Zijn die bbs'en die onder de latere golf 3 vr6 zaten. De velgen hadden last van Corrosie, dus heb ze helemaal geschuurd en daarna opnieuw gespoten. Ben er zelf erg tevreden over.
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat m eigenlijk best wel leuk die wielen , mooie oem look
![]()
|
||||
|
||||
![]() idd,erg mooie combi en nette corrado.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt
![]() Er zal verder niet veel verandert worden aan de auto, behalve originele vernieuwingen. Wil graag nog nieuwe zwarte koplampranden en nieuwe koplampglazen + klemmetjes. 2 Nieuwe knipperlichten in de bumper (Mistlampen zijn al vernieuwd) En nog 2 nieuwe ruitesproeiers in de motorkap Ruitewissermotor achter vervangen (Heb ik al liggen) Nieuwe multiriemspanner (is besteld) De rest wat ik vervangen wil hebben moet ik nog vinden ![]() Verder lekker origineel houden en voldoende onderhoud geven.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een doos met nieuwe onderdelen binnen gekregen vanuit duitsland
![]() ![]() ![]() ![]() Korte opsomming: Koplampglazen L & R Zwarte omlijsting L & R Nieuwe Klemmetjes voor zowel glazen als omlijsting Knipperlicht L & R (Mistlichten zijn al vernieuwd door Martin) Complete logo/emblemen set. VR6 voor & achter. Primert Corrado embleem Nieuwe lederen schakelknop Deurschakelaartjes voor binnenverlichting Nieuwe ruitesproeier kopjes. etc... Ik heb de komende tijd weer genoeg t doen dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag m'n koplampen voorzien van nieuw glas, lijsten en klemmetjes.
Nu is alles nieuw: Mistlicht units Knipperlichten en koplampen Ben erg tevreden over het resultaat. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit hoor
![]() Mijn VW gaat deze week onder het mes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje Marielle.
Vandaag de Corrado toch eindelijk eens goed schoon gemaakt en in de was gezet. Moet zeggen dan die lak van '92 toch nog wel aardig wil glimmen. Afgelopen week ook nog het Corrado embleem vervangen voor 1tje in kleur van carrosserie compleet met nieuwe afsluitrubbertjes. Moet zeggen de kleur is er toch nog wel aardig dicht bij gekomen. Nu nog een rood VR6 embleem zoeken voor achterop. ![]() ![]() Ook afgelopen week nog de pookknop vervangen voor nieuwe lederen, ook meteen de pookhoes schoongemaakt en ingevet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels weer een paar kleine dingen gedaan, Rood VR6 embleem achterop geplaatst. M'n motorafdekplaat opnieuw gespoten en letters en embleem in kleur gezet, daarna met blankelak afgewerkt.
Ook komt er deze week nog een originele motorafdekplaat binnen die al helemaal in kleur is, en nog helemaal intact. En vandaag nog een origineel rood VR6 embleem voor in de grill opgehaald, deze is nog in nieuwstaat. Krijg al een redelijke collectie emblemen. Paar plaatjes: ![]() Zo is het nu onder de kap ![]() De plaat die deze week binnenkomt, origineel met gekleurde letters en logo ![]() Originele rode van VW,--->Origineel zilveren van VW,--->Rode eigenbouw,--->En deze levert ARZ-tunning. ![]() ![]() ![]()