![]() |
|
|||
|
|||
![]() mijn donkergrijs/bruine einser jetta denk ik staal 15 inch de mijne dus.
Er stond 1 andere lichtgrijs groenige achteraan |
|
|||
|
|||
![]() Ja het weer was klote maar gelukkig had ik gratis entree en paddockkaarten gekregen.
Ik vond de opkomst echt enorm en we waren net op tijd binnen want er stond een gigantische file Weet niet of anderen het nog gezien hadden van die zilvere fod focus in het tunneltje? Die kon dus dikke knallen uit ze uitlaat krijgen.... na dit minimaal 100x gedaan te hebben stond ze koppeling aardig te roken Wat een stank geeft dat zeg... F&F tuning zie je helaas op iedere meeting maarja Toen het begon te regenen heb ik me camera teruggelegd maar hier zijn mijn foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=NX6Z7JBS Kris. |
|
||||
|
||||
![]() Stiekum vind ik dit toch ook nog steeds wel leuk hoor .....
![]() Maar dit is ook wel erg stoer !!!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt jetta racing voor het compliment (de mk1)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ach, het hoeft niet allemaal te glimmen toch ? ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() netjes ...houden zo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt !! Coole bak. Na mijn vetrek had jij ook gelijk ene mooi plekkie ![]() ik mag natuurlijk niets zeggen, want ik heb ook geen "echte", maar de rest hoorde er al helemaal niet thuis. ![]()
|
||||
|
||||
![]() niet mensen met nog meer foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Blij dat ik vandaag thuis ben gebleven
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo gaat het mij ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook vanmiddag ff wezen kijken bij de sprint vond het jammer dat het slecht weer was,de meeste konden de pk's jammer genoeg niet kwijt zoals de bekende golf 1 :
![]() voor de rest een koud dagje maar toch nog mooie vw's gezien ![]() gr Joey
|
|||
|
|||
![]() ook even heen geweest
was lekker druk en ja slecht weer maar dat wisten we van te voren. mooi spul gezien en ook veel tupperware hahahaha die grijse golf van de foto hier boven is niet normaal wat een vermogen alleen jammer dat ie het niet op de grond kreeg. |
|
||||
|
||||
![]() ik ging aan die man vragen of hij even met ze uitlaat wou knallen zodat ik het kon filmen:P en dat deed ie met plezier:P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb het wel gehoord klonk niet verkeerd ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben ook geweest kwam een beetje te laat aan helaas
![]() en wat betreft het weer,je moet maar zo denken meer als de helft van de regen is naast je gevallen ![]() Last edited by marcmk1 : 16-03-2008 at 23:15. |
|
||||
|
||||
![]() Geen BMW's over de sloot dit keer? Vorige keer wel
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niet geweest, was zaterdag al zeer slecht
te pas, en had keelpijn. En aangezien het weer slecht werd ben ik niet gegaan ![]() Volgens mij ook niet donders veel gemist ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zondag veel 'tupperware' rotzooi gezien met af en toe eens een mooie auto ertussen. Jammer dat het zo nat was op de sprint, de snelle jongens konden hun vermogen lang niet op de baan krijgen.
Foto's:
|
||||
|
||||
![]() Zo, mijn foto's staan ook online.
http://www.cartuningsociety.com/gallery/gallery.html
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn gisteren ook ff geweest met de bus en de groene keef
![]() We waren met Kristian (met hun lage ratkever) opgereden. Het weer was pruts, hebben daarom niet veel van de meeting gezien. Wat wel leuk was, was het ritje door het tunneltje naar de paddock, de bus heeft wel een leuk soundje ![]() Grt Nienke |