![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Yellowbug, Die dakrails zijn gespoten in Argentum, das een soort chroomlak van sikkens. Ze zijn heel makkelijk te demonteren. Er zitten in de hemel 3 doppen aan iedere kant en daarachter zitten de bevestigingen. Denk 5 minuten werk voor beide kanten. Spuiten zijn ook niet de kosten. Je kan ze natuurlijk ook zelf spuiten met een spuitbusje velgenzilver. Ben je voor nog geen 15€ klaar. Succes en thanks voor je duimpie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hier nog een paar foto`s
![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort toch echt maar eens een keertje een nieuwe lip halen. ![]() groeten Pascal |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor je toelichting Pascal! Heb je ze speciaal voorbehandeld of gewoon geschuurd en geprimerd?
Ik had wel eens gezien (gelezen) dat er passat rails op de Golf waren gemonteerd, maar dat vergt enig boorwerk. Dit is een mooie oplossing en als het beschadigd, kun je het ook nog herstellen. ik weet wat me straks te doen staat als ik hem voor de deur heb staan ![]() Onderlip is inderdaad een zwak punt bij verlaagde voertuigen, maar ook weer niet zo duur dat je er heeel voorzichtig mee moet zijn (behalve als het gespoten is ![]() Gr Ronald
|
|||
|
|||
![]() Er zaten wat bloemkolen op die heb ik weggeschuurd, Dat wat kaal alluminium was behandeld met een primer en de rest geschuurd met een fijne korrel en gespoten. Als er geen roest op zit kun je als je het niet kaal schuurt, zonder primer spuiten.
Welke kleur is/word de jouwe? Ik vind het persoonlijk alleen mooi op een donkere auto. ![]() Maar das persoonlijk. Groeten Pascal Last edited by pravia : 19-04-2011 at 18:34. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de auto van Mr-Zip gekocht. Kleur LC3K Canyonred.
Is niet heel donker, maar ook niet heel licht. In dit verkooptopic staat ie Golf3 variant
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Best wel een mooi autootje met dat interieur en de 1800. Op die kleur staat dat zilver wel goed hoor. Alleen als ie wit of grijs was geweest had ik het niet gedaan. Bij deze zeg ik : Gewoon doen... groeten |