![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto,
veel succes ermee...
|
|||
|
|||
![]() sorry verkeerde topic haha maar evengoed toffe golf.
soon driving oldschool once again Last edited by seven13 : 19-08-2008 at 17:50. |
|
||||
|
||||
![]() Zo hehe,
Na 2 dagen beunen zit eindelijk de achterklep er op. Het blijkt dat het frame wat ontzet is want de klep sloeg constant ergens tegen vast. Maar hij zit er eindelijk in en hij werkt. Hierbij dus de fotos en wat fotos van het interieur. En een foto van de antenne die zwart is gemaakt en dus geen sjonnie versie is ![]() Tevens zit ik er over na te denken om de achterlichten zwart te spuiten, dat zal denk ik wel mooi staan bij wit. En dan spuit ik wel een setje van de sloop zwart en niet deze ![]() Groetjes, Danny Auto 1: ![]() Auto 2: ![]() Interieur 1: ![]() Interieur 2: ![]() Dashboard: ![]() Antenne: (Geen sjonnie versie meer, even zwart gespoten) ![]() En de achterklep: ![]() Last edited by Dannovalo : 19-08-2008 at 18:25. |
|
||||
|
||||
![]() kijk is aan! dat stuk tape was ook geen gezicht:P
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
Toch wordt-ie netjes, hoor! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit,
Wat je ook kunt doen is een setje orginele achterlichten vol rood spuiten ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ tim_j: Beunbaas, ja he :P joh hij blijft zo droog :P
@ Vento Vice: THNX Jaklopt daar onder me rechter achterlicht heeft hij denk een klap gehad. Aan de rechter kant heb ik zeg maar een nagel lengte ruimte onder me achterlicht en de linker kant nog geen kwart nagel lengte. Achterlichten ga ik gewoon een keer proberen door een setje van de sloop te halen en te spuiten. Ff proberen dan weet ik het gauw genoeg. @ vwpolo siem: THNX, Ja rood vind ik niet zo. Dat zwarte lijkt me juist mooi, maar dat komt binnenkort:P |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff begin aan de audio gemaakt.
Amp en sub liggen er al in en aangesloten. Alleen zit ik met een vraag: Ik heb een composet van MTX liggen en de speaker wil ik in de deur maken. Nu blijkt dat de deur met een soort stekker systeem zit verbonden met de auto. Hoe hebben jullie dit eventueel gedaan ? Alvast bedankt! Groetjes Danny |
|
||||
|
||||
![]() Hee, De golfII alweer verkocht?? Maar nu heb je ook n mooie staan,, Wor n leuke kar man!,suc6 dr mee!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je zo'n grote, ronde stekker en daarin ook de slang van je CV? Dan kun je nèt boven het vacuümslangetje voorzichtig een 8 mm-gat boren en daar je draden doorheen voeren. (heb ik ook gedaan met mijn speakerdraden ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 25-08-2008 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja nu ben ik de lul / gelukkige .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Vliet: Ja zo blijf je bezig he :P Maar idd er is wat moois voor terug gekomen. Bdankt !
@ Vento Vice: Je hebt overal wel een antwoord op he :P Bedankt! Ga ik dat proberen ! Want heb inderdaad zon stekker met vacuumslang. Bedankt ![]() @ Tim_J: Wat loop je nou te zeiken beunhaas ![]() ![]() Hier nog 2 linkjes naar Youtube van 2 filmpjes die me broertje gemaakt heeft. Geluid van mn Golf deel 1 Geluid van mn Golf deel 2 Last edited by Dannovalo : 26-08-2008 at 08:31. |
|
||||
|
||||
![]() zeikwijf.
Last edited by tim_j : 24-10-2008 at 16:34. |
|
|||
|
|||
![]() Zal me gelijk hier effe voorstellen.
Ben jeffrey het jongere broertje dannovalo. Ik help danny meestal met z'n auto. We zijn vandaag weer bezig geweest met de auto. Gaat hier om de audio, voorspeakers in de deurpaneelen. Na wat meten en af tekenen een gat gemaakt in het deurpaneel. Foto 1: ![]() En toen de speaker er ingeplaats. Foto 2: ![]() Speaker kabel er op gesoldeerd en terug naar de auto speaker kabel door het rubber heen getrokken en toen moest de kabel door de stekker heen.zoals de meeste zeggen hier een 8 mm gat boren voor de kabel zo gezegt zo gedaan.Kabel er door heen getrokken. Toen kregen we een probleem de stekker wou niet meer op slot/vast dacht krijgen we nou weer. Na een tijdje beunen hebben we maar de pikkie's recht gebogen en toen ging die wel op slot/vast ![]() Deurpaneel weer terug in de deur geklikt. Onder tussen was het al donker. Kabel getroken naar de radio en toen alles opgeruimt. De rechter kant komt morgen weer. Resultaat: ![]() Morgen beteren foto's ![]() Last edited by stuiterbal : 27-08-2008 at 09:56. |
|
||||
|
||||
![]() Ja mensen, me broertje die helpt ook mee :P
Bedankt nog maat ![]() P.S: Typ ff met hoofdletters enz. enz. leest wat fijner :P |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe foto's
![]() De eerste 5 foto's zijn geen top kwaliteit deze zijn door het raam gemaakt. Foto1: ![]() Foto2: ![]() Foto3: ![]() Foto4: ![]() Foto5: ![]() Foto6: ![]() Foto7: ![]() Foto8: ![]() Foto9: ![]() Foto10: ![]() Last edited by stuiterbal : 31-08-2008 at 18:15. |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, dubbel-Post! (zie hieronder)
![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 31-08-2008 at 20:00. |
|
||||
|
||||
![]() Tip: bumperspray kopen bij de Action; wordt alles weer zwart i.p.v. grijs...
![]() (leuk, maar mss iets tè veel van die snelwegfoto's, Stuiterbal?!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik hem zomaar war foto's gemaakt. We waren op bezoek bij me opa en oma. En ik reed met me ouders mee dus ik dacht maak even paar foto's. Binnenkort beter en nu alleen van de snelweg. En zeg maar jeffrey ![]() |