![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice!!
![]() René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Een beetje pronken met een BMW van 175000 euro.
Dat is het zelfde als tegen een peuter zeggen dat jouw lul groter is dan die van hem. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou leuk zeg zo'n collectie auto's!
En zo'n BMW...Tsja.... blijft een Sjonnie-bak....sorry! Weet ook hoe ze rijden omdat een oom van mij een tijd lang met een e30 M3 heeft rondgereden. Meen met een 2,3 liter motor... Heeft hem een klein jaar gehad en is toen in Almelo gestolen... En die BMW die je voor zoveel centjes verkocht hebt lijkt wel wat op een Alfa Romeo Montreal uit 1972 qua neus. Om nog even lekkerarrogant te zijn: Droom lekker verder van deze uitvoering bij jezelf op de oprit voor zoals ze overal staan voor 3mille....toch..? .. Moet wel eerlijk zeggen dat ik wel een bepaalde arrogantie proef in je berichten. Das jammer vind ik. Geloof best dat het allemaal mooie auto's zijn die je hebt. Maar een ander er de ogen mee uitsteken (want dat idee heb ik, correct if I'm wrong) is niet de bedoeling van het forum hier. Geloof niet dat dat de inslag is van het forum... En las je meent dat je met die prijzen voor je auto's ze makkelijk verkopen dan moet je dat vooral lekker doen. Denk dat nu ook wel duidelijk is dat mensen hier op het forum van realistische prijzen houden en hard werken voor hun centjes en VW's. Dennis
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan een foto van die van de buurman laten zien. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Over prijzen heb ik het niet, maar het zijn wel een stel exclusieve auto's in dit topic, inclusief die Golf! Zó mooi heb ik ze nog niet vaak gezien...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Het E46 forum verruild voor Volksforum? Je hebt je 323ci verkocht om deze Golf 3 te kopen?
|
|
||||
|
||||
![]() Paar vraagjes,
Wat voor model is die oranje bmw? en meer info erover? ah ik zie t net staan, Pronkstuk: BMW Spicup Bertone Prototype Eenmalig gebouwd Verkocht juli 2008: 175.000,- euro. zijn die e30's m3 van jou? allemaal? die e36 en e46 ook? Leuke collectie, zou ik ook arrogant over doen.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Beste Vw forum "bezitters".
aub dit topic sluiten. B.v.d. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is Volksforum ![]() |