![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zou mooi zijn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De set zou volgens de advertentie compleet zijn, maar nadat ik de koop toegezegd had bleek dus van niet. Was evengoed een mooie prijs dus heb het gewoon door laten gaan. De set is verder in perfecte staat !! Alleen vind ik de verhoudingen qua prijs een beetje krom. Er zal geen kwaliteits verschil zitten in een paar schotels van bijv KW of die van bijv Tec tuning, v-maxx, raceland enz (een complete schroefset rondom voor nog geen 200 euro) Ik had eerder voor een paar van die schotels een euro of 15 per stuk verwacht. |
|
||||
|
||||
![]() Heb even de maten opgemeten , deze schotels zijn van een set FK Highsport ,met de blauwe veren .
Komen van eenzelfde set als die ik onder de witte jetta heb . Maar het zijn wel andere maten dan die jij hebt opgemeten , vraag me dan af welke set jij heb gekocht ? Iig even een foto voor je gemaakt met de maten . ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Super. Bedankt voor het opmeten en de plaatjes. ![]() Geen idee wat voor veren erop zitten dan. De bovenste veer loopt ook vanaf onder breed uit naar boven ![]() Schotels heb ik inmiddels 2e hands geregeld. 2 brede ringen voor onder de schotels ook. Nu moet ik deze samen nog aanpassen voor deze set... |