![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook nog
![]() Heb ik jou daar ook gezien? Als je me nu ook nog kan vertellen waar ik woon, dan word het echt eng ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zonet even een paar foto'tjes geschoten... binnenkort weer een originele dunne achterbumper
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch maar? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, toch maar
![]() Gerben heeft nog een liggen. We ruilen om zodat we beide weer mooi een complete set hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() coole bak Ebut!!!
|
||||
|
||||
![]() Zoo, vanmiddag even originele bumper gemonteerd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() de voorste ook even vast gezet ?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat dan nog niet
![]() Binnenkort even doen, wil het eigenlijk voor Burgum een beetje netjes hebben.
|
||||
|
||||
![]() Ik zie een flex!! Wat doet die daar dan!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Passen je handen bij deze ook in de gaten van de doorgerotte dorpels?
![]()
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker Last edited by Rutger : 07-06-2009 at 08:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze auto is wel gaaf hoor ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die was blauw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat weet ik maar al te goed.. Mede forummers 300 km laten rijden en zeggen dat ie niet rot is..
|
|||
|
|||
![]() ik weet ook waar je woont...damwoude. Weet ook precies waar...en ik weet volges mij ook waar je werkt. Namelijk in Leeuwarden op de James Watt straat of Edisonstraat(A)...haha ik stalk je jongen!!
Je hebt me bij Metallica niet gezien, ook al riep ik: HA JONGE!! |
|
||||
|
||||
![]() Dit word eng Bram
![]() Al heb je de straat wel verkeerd ![]() En dat hoorde ik wel iemand roepen, en heb om me heen gekeken, maar je vast niet herkend. Zou zo eerlijk gezegd ook niet kunnen zeggen wie je dan bent ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Och, wat de ene acceptabel vind, vind de ander niet. Ik vond mijn Golf ook nog lang niet rot, maar daar dacht de keurmeester ook anders over. Aan de andere kant had ik mijn Passat ook allang afgeschreven, maar die haalt het ook nog gewoon elke keer... gewoon net hoe je er tegen aan kijkt, en die GT was echt zo slecht niet, zeker niet voor dat geld. En het zit je wel erg hoog... na drie jaar... Wat je er verder nog over kwijt wil doe je maar via de PM ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jetta is betta !!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je had beter die voorbumper kunnen omruilen, hadden jullie ook beide een set gehad
![]() En wat mut die flex daar?
|
||||
|
||||
![]() We hebben nu beide een set, Gerben heeft nu zijn achterbumper terug een complete Ami-set, en ik heb een originele set.
En die flex hadden we even nodig om een bout te verwijderen.
|
|||
|
|||
![]() haha. mar daar wel in de buur toch?
of is dat een andere jetta die daar altijd stond op porsche's:P. Ik zal je in burgum wel ff aanspreken...dan weet je wie ik ben:P. Ik kwam voor mn werk regelmatig in damwoude...en zag je auto daar altijd staan...vandaar. |