![]() |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Que? ![]() D'r zijn nu kosten aan het GFT afval verbonden, maar die zijn geloof ik nog wat lager dan die van het restafval. Overal moet je nu voor betalen, behalve voor papier en metaal (en de kerstboom met kerstmis). En als je dan eens gepakt wordt wanneer je het duurdere restafval bij het goedkopere GFT flikkert, krijg je de mileupolitie op je dak, en die zijn nog erger dan die andere petten. Quote:
Plastic is hier gratis, dus je zou gek zijn als je plastic bij het gewone afval zou gooien en ervoor ging betalen. Al is dat plastic nog geen halve kilo elke maand. ![]() Quote:
Ik vraag me af wat de productie van al die plastic bakken en tonnen met de ozonlaag doet. Nja, milieu is niet zo belangrijk, dan redt het nog wel een generatie. ![]() Quote:
Zodra er ook maar een euro meer in de staatskas komt dan er uit gaat door de invoering van die hele regeling, is het voor Den Haag al gelukt. ![]() Het enige goede dat ik de laatste tijd van onze regering heb gehoord is dat ze de BANKEN willen gaan belasten met een soort verzekeringspolis. Voor wanneer ze de volgende keer weer de boel verkloten en bij de regering op de stoep gaan staan in geval van een krisis, om daar het handje open te houden. Of die regeling er komt, geen idee. Of het waarschijnlijk is dat in geval van een volgende krisis de belastingbetaler de centen mag ophoesten, om de banken weer uit de stront te trekken, ik denk het van yes! Benieuwd wat morgen centen opleve... ehm, slecht is voor het milieu...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet de beste oplossing, maar ik ben ook faliekant tegen hoofddoekjes en al dat soort spul. Het heeft totaal niks met geloof te maken voor mij, puur om het gelijktrekken van rechten en plichten. Ik mocht op school nooit een petje op in de klas, maar een hoofddoek of burka is prima? Een pompstation binnenlopen met een helm of bivakmuts is een misdaad, maar compleet in doeken gewikkeld en totaal onherkenbaar, geen probleem. Daarnaast, wie weet wie of wat er onder zo'n doek zit? Bij een hoofddoek is het nog wel enigszins te herkennen, maar onder een burka kan net zo goed een blanke 2m grote kerel zitten met weet ik wat voor arsenaal aan wapens... en die mag toch de bank binnenlopen zonder problemen te krijgen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoofddoekjes moeten gewoon kunnen vind ik, moet iedereen lekker zelf weten.. ik heb er op school nog steeds mee te maken ![]() boerka's zouden dan eerder verboden moeten worden. dat slaat inderdaad nergens op. het argument van wilders is gewoon flut, die belasting had een grap van hans teeuwen kunnen zijn, zoals in het arikel genoemd..
|
||||
|
||||
![]() Hier betaal je een vast bedrag voor je afval en geen diftarsysteem. Maar ik heb er geen trek in om te gaan lopen smeren en zeulen met die zakken.
En een goede container gaat erg lang mee, al die zakken maken is milieuvriendelijk ![]() Ze moeten hier gewoon is een keer wat langer nadenken voordat ze weer wat roepen. Maar ben bang dat, dat er in Den Haag niet in zit. |
|
||||
|
||||
![]() Bij ons hebben we 2 containers 1 voor huisvuil en 1 voor groen afval.
Kosten per Kg zijn exact hetzelfde!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Het gaat trouwens ook gelden voor prive auto's.
http://www.nu.nl/auto/2083205/boete...riverijder.html
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog de update gelezen bij de autoweek:
Quote:
Bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/1...en-nieuwe-autos Dat zou helemaal bezopen zijn, zelfs de kleinste wijziging zou dan herkeuring vereisen. Ik sowieso zat tegen argumenten verzinnen waarom het hele idee belachelijk is, maar ik hoop dat de Bovag, ANWB, Rai vereniging, enz. zo verstandig zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Dus een complete motor ombouwen in een oudere auto is onderhand geen probleem meer, maar nieuwe auto's moet je compleet standaard laten... alles voor de veiligheid en het milieu.
![]() Alles voor de schatkist van de overheid.
|
||||
|
||||
![]() Hmm, als je een ander luchtfilter monteert van een B-merk (via Ebay.de) dan moet je dus herkeuren.
Doorlaat vh filter is immers anders. Dus ook je uitstoot. |
|
||||
|
||||
![]() Tsja Ruub, ze moeten die 3,6 mlrd / jaar toch ergens vandaan halen, dus waarom niet zo.
![]() Dat de hele kamer vol hangt met kunst, de heren de dikste bakken rijden, en zich met de volgende pipo-zitting volstouwen met kip-saté (wat nb. zelfs nog op het journaal gemeld moet worden), maakt geen drol uit. Misschien moeten we eens stoppen met overal en nergens soldaten heen te sturen, dat zou al heel wat geld en slachtoffers besparen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
stelt niks voor zoon keuring ben dinsdag geweest voor motor omkeur van 37 kw naar 118 kw ben een halfuur binnen geweest bij de rdw en in duitsland werkt het toch ook zo bij de tuv Last edited by caddywim : 17-09-2009 at 18:52. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met chauffeur. en de Beveiliging van de 2e kamer. die kost ook alleen maar geld, en levert niets op! Balkenende, en iedereen kunnen zelf ook wel auto rijden lijkt mij!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tsjah, maar dat is toch net wat anders, als je bijvoorbeeld een luchtfilter laat vervangen en dan al moet laten keuren, dat is toch idioot?
|
||||
|
||||
![]() TuV is strenger, veel strenger als de RDW.
Daar krijg je echt niet zo maar een motor van een nieuwer type auto goedgekeurd in je oude karretje. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je alles moet eintragen en daar heb je gutachten voor nodig. Voor alles wat niet origineel geleverd is op een serie geproduceerde auto. |