![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn deze ook mee bezig, ze willen een hele serie oldskool harten uitbrengen die met BBS randen werken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben ik dus toch niet de enigste die dat opgevallen was ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() worden niet meer in 4 x 100 gemaakt? dacht dat ze wel leuk stonden onder me golf 3 cabrio
|
|
||||
|
||||
![]() jawel, eerste serie is in 5X100 en in 4X100
|
||||
|
||||
![]() Gewoon, omdat ik het geinige wieltjes vind en omdat ik ze heb gekocht om op te knappen en onder mn Polo Classic te knallen.
![]() De Snowflakes ("Avus" zoals VW ze noemde) en vooral bekend onder de Quartet Cabrio'tjes: ![]() ![]() ![]() Een stel Amerikanen die standaard VW velgen laat reproduceren, maar dan in vette maten: ![]() Zelfs meerdelig! ![]() Wat is trouwens de mooiste bandenmaat voor deze velgen (6x14")? Heeft iemand een foto van die velg-band combinatie (hoeft niet perse Snowflake te zijn natuurlijk). |
|
||||
|
||||
![]() Die meerdelige zijn nog geen feit (voor zover ik weet) ze hebben eerst alleen een oplage van 30 sets (oid) laten produceren in de maten 15x8".
|
|
||||
|
||||
![]() Ja ik heb idd ook zoiets gezien op VWFortex. 50 stuks geloof ik. En dan is het misschien een optie om de ouderwetse harten na te maken, om er BBS randen op te kunnen monteren.
Echt hele vette ontwikkelingen als je het mij vraagt... |
|
||||
|
||||
![]() Hier het topic erover op vwvortex: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4558524
|
|
||||
|
||||
![]() Heel vet die nieuw snowflakes!
![]() ![]() Quote:
Smal en getrokken? 155/55/14 Wat breder en niet getrokken? 185/50/14 Nog breder? 195/45/14 of 195/40/14 Btw, was al een topic over: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57298 ![]()
|
||||
|
||||
![]() 175/50/14 toch gewoon?
Ik heb ze ook liggen om op te knappen, maar of het zwarte gaat eruit of ik moet iets verzinnen om dit zo te kunnen lakken.
|
||||
|
||||
![]() uuuh, tape een idee jurjen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ssssssssst!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das wel heeeel veel werk
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gadverdamme wat rete dik die remake's
|
||||
|
||||
![]() Ja super dik hè !!
Vet topic ook !! En dan die 15" Teardrops die in de re-make gaan... die zijn ook een partij cool ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb beide sets in de gewone versie liggen, voor een prikkie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit zijn nog een lekkere velgen, wat breder hadden ze vroeger al moeten maken haha
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Terrrrring.... :|
NICE !!! |
|