![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
SLS heeft behoorlijk wat blokjes op circuit rondrijden, hoe dat met de cross zit weet ik niet. Ze bouwen eigenlijk motoren voor alledaags gebruik / misbruik. Je laat je auto niet tunen om er rustig mee te gaan cruizen, dus die worden ook allemaal aardig op hun staart getrapt... Met de cross heb ik echter totaal geen ervaring, dus het kan inderdaad zijn dat zo'n blokje daar niet langer dan een paar races meegaat. SLS heeft een goede naam, dus aan de kaliteit zal het niet liggen, enkel aan het verschil in gebruik van de motor. Als ik een blokje kant en klaar zou kopen zou ik daar trouwens ook niet mee in de blubber gaan crossen, dus hoef ik niet echt te kijken of het blok dat wel kan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() SLS beloofd wel meer
![]() zo goed staat sls niet meer aangeschreven in duitsland.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ervaring mee? Belofte is belofte lijkt me, en als die niet wordt waargemaakt mogen ze voor datzelfde bedrag zorgen dat dat wel gebeurd.
|
||||
|
||||
![]() stuurlui <--> wal
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar ben je nooit van verzekerd, ook niet bij het bovenstaande blok...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb (ook) jou nog nooit een motor zien/laten bouwen en een uitdraai laten zien. Ik heb ook ervaringen met bedrijven die dingen beloven en het uiteindelijk niet waarmaken. Op basis van mailwisselingen/telefoontjes en vage voorspellingen kan iedereen wel zeggen dat ie het kan.
Dit blok is gereviseerd en opgebouwd bij een bedrijf met een (goede) reputatie. Het is wel duur, maar ook wel erg gaaf. Ik zeg aan de andere kant ook niet dat het blok NIET te duur is, vind het een bak geld voor een motorblok.
|
|||
|
|||
![]() wat een discussie voor zoon blok, maar ik gloof er zelf ook in voor zo veel geld kan ik toch wel een 2.0 bouwen met zeker het zelfde vermogen. durf dan heel eerlijk niet te zeggen of die dan geschikt is voor in de cross maar kom er ook eigenlijk nooit dus dat hoeft niet
![]() maar vind het wel een strak blokie en gloof ook zeker wel dat het heel blijft maar vind het te veel geld voor zoon blok. ![]() Gr jeroen
|
||||
|
||||
![]() Klopt, en ik ben dan ook blij met alle info die ik kan krijgen. Dat ik weet wat SLS beloofd, en wat het kost, komt doordat ik al een tijdje ben aan 't vergelijken wat verschillende tuners beloven, waarmaken en kosten. Enige dat ik hieruit te weten ben gekomen waar ik niet over twijfel, is dat ik niet genoeg geld heb om het goed te laten doen.
![]() De vraag of Richard ervaring heeft met SLS was dus ook niet als beschuldiging bedoeld, of aanvallend. Ik wil alleen weten of het nog zin heeft veel waarde te hechten aan de getallen op hun site. ![]() 15k Voor een gebruikte gecrossete 250pk-motor vind ik vergeleken met wat ik tot nu toe heb gezien wel veel.
|
||||
|
||||
![]() ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar ik lees op die duitse forums niet veel goeds over de beloftes van sls. laders reviseren dat kan die goed blijkbaar maar echt auto,s tuning moet die volgens daar aan andere overlaten
![]() g-laderseite vwscene forum racewars germany. zo werd er over verhoeven ook goed gesproken, maar ik ken iemand die daar hele slechte ervaring mee heeft! G-force idem.. ik heb daar ooit is m,n g40 laten tune (nokkenas en chip) en dat ging best goed moet ik bekennen.. terwijl hij laders reviseerd waar andere weer een hekel aan heeft.. en nu is die meen ik failiet! kronenburg ook wel is een paar keer geweest, ook wel een leuke tent(maar prijzig) maar veel kennis ![]() |