![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
4000 euro is voor een auto van die leeftijd een hoop geld......zeker als ie zo te koop word aangeboden... Niet iedereen trapt in sommige prijzen die men durft te vragen... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sja dat zei ik ook al........De limited serie is daar een voorbeeld van ... Hij heeft het uiterlijk van een Rallye ja, maar zou een autobedrijf dan adverteren met GTI?? |
|
||||
|
||||
![]() Ach, wie behalve wij VW freaks heeft er nou verstand van wat nou Rallye/Limited/G60/syncro is? Ik zie de gekste dingen voorbij komen in advertenties.
De Limited serie daargelaten is er een zeer kleine serie Golf G60 (8v) Syncro's gemaakt. Geproduceerde aantallen liggen echt stukken lager dan de Rallye's. Hebbeding!
|
||||
|
||||
![]() die gaat in zown staat echt niet voor minder als 10.000 weg...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De limited serie waar ik het over heb zijn er ook maar 71 van gemaakt, en daarvan zijn er een aantal nooit op de weg geweest....of zijn afgeragd door allerlei bladen met test en zo ....... Dus redelijk zeldzame hebbedingetjes... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Alleen een *gek* ( ![]() ![]() Ik zal je een fraai voorbeeld geven over hoe mensen zijn, een vriendje van mijn dochter had een heeeeele mooie 16V Gti zien staan, en was eigenlijk al overstag om te kopen.....voor een belachelijke prijs, maar goed het zijn, zijn centjes. Maar ik stel voor zal ik eens mee gaan kijken, want ik weet wel het een en ander van Gti'tjes..... Blijkt het gewoon een 8 klepper te zijn, met alleen de uiterlijke kenmerken van een 16V... Dsu we confronteren de *verkoper* met deze feiten, mocht ie zomaar opeens heel toevallig weg voor 2500 euro minder.....Als die jongen ja had de verkoper zich een krul in de lul gelachen Kortom een auto is net zoveel waard als de gek er voor geeft....en zo is het ook met allerlei exoten....die overigens in de praktijk soms minder makkelijk verkopen als een gangbaarder iets, dus zie je vaak rap de prijs zakken als ze onverkoopbaar zijn... |
|
||||
|
||||
![]() de Limited is overigens geen GTi
8v G60 Syncro is wel sneller dan een Rallye. geloof een halve seconde naar de 100km/h Zeker leuk spul, maar niet de body van een Rallye he ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De vraag was daarom ook OF het een originele (rallye) auto ZOU kunnen zijn En volgens de gegevens, die overigens niet aangeven wat er precies inligt qua blok, zijn er meerdere mogelijkheden...die zowel G60 hebben als Synchro...en het zou zelfs nog een bij elkaar geraapt zootje kunnen zijn van een knutselaar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is gewoon een Rallye waar een onbekende met de Rallye, GTi voor heeft geplakt in de advertentie, simpel
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Snel, sneller... ![]() (sorry voor de slechte foto)
|
|||
|
|||
![]() Wat word er hier suf geluld? Iedere aap ziet toch dat het een Rallye is??
|
||||
|
||||
![]() Tieten he!
Wat een prijs... Dat is dat toch zeker niet meer waard..... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die auto op de foto heeft de uiterlijke kenmerken van een Rallye......gezien de technische beschrijving bij de advertentie zou ik ook afvragen of het wel een *echte* zou kunnen zijn... Uiterlijk zegt niks, was er een tijdje geleden op dit forum niet een topic over bodykits die elke Golf 2 het uiterlijk van een rallye kunnen geven ? En gezien de zeer summiere omschrijving van het geheel zou ik ook twijfelen, staat er namelijk niet op het kenteken bewijs wat voor een model een auto is?? Als het een echte rallye is zou de verkoper dat op zijn minst kunnen checken toch, en het zeker vermelden in de advertentie ?? Tenslotte wil ie ook graag weten wat ie inkoopt en wat ie ook weer kwijt moet ..... Ik beweer trouwens nergens dat het géén rallye zou kunnen zijn, ik laat alleen zien dat er meerdere opties zijn die aan de beschrijving van de techniek kunnen voldoen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn Rallye staat trouwens op het kenteken niet als 'RallyeGolf' aangeduid....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat staat er dan wel ?? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Syncro G60 zeker.
@Fred, daar heb je gelijk in maar deze ziet er wel heel erg uit als een Rallye. Ik heb nog nooit een nepper gezien die je niet van grote afstand spot, die op de Bosch site is gewoon een echte Rallye heb ik begrepen. Handelaren zetten er graag wat extra kreten bij om te verkopen, er staan ook zoveel GTI VR6 te koop.....
|
||||
|
||||
![]() Golf G60 Syncro inderdaad. Wat staat er op jouw kenteken Mel?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hmm, nou wil ik niet vervelend doen, maar de VR6 is er toch wel degelijk in GTI uitvoering?? Tenslotte is GTI slechts een aanduiding voor de uitrusting van de auto ??? Net als je (vroeger?) een GLI en een GTI uitvoering had van de Golf...Technisch gelijk aan elkaar, alleen qua uitrusting (stoelen etc) afwijkend |
|
||||
|
||||
![]() Nee, de VR6 staat op kenteken als Golf 6 cilinder.
Het is als volgt. Golf 3 GTI 8v Golf3 GTI 16v Golf 3 VR6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ach so ![]() |