![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...dat had toch te maken met de rubbers waar de stabilisatorstangen mee bevestigd zitten?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Dat klopt. Die moeten vervangen worden. Draagarm rubbers moeten ook.
Het is best irritant en soms ook een beetje gevaarlijk. De jongen die hem nu heeft is een oud collega van me. Hij sprak zeker geen NL ![]() Ik heb zijn mob nummer ook nog. |
|
||||
|
||||
![]() zelfs de fusee,s{kogelgewrichten} van de draagarmen kan speling inzitten!! ik heb foto,s daarvan op het 86c forum staan..
setje draagarmen kost niet veel op ebay of g-laderseite. Een polo g40 heeft ook geen subframe dus het is allemaal nogal een beetje slap zeg maar! Last edited by richard-polo : 07-01-2010 at 20:48. |
|
|||
|
|||
![]() Het beste is gewoon de voorkant qua rubbers en kogelgewrichten ervangen. Dan ben je gelijk van alles af
|
|
|||
|
|||
![]() Mijn oude polotje !!
Miss hem soms nog wel ![]()
|
|||
|
|||
![]() en?????????
gekocht?? |
|
||||
|
||||
![]() Door 'omstandigheden' zijn we gisteren toch maar niet gegaan;
mss. dat dr.golf nog post waarom...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Helaas, het is niks geworden.
De dag dat ik naar Sneek zou rijden, was de zaterdag van de sneeuwstorm. s'Morgens half negen de deur uit, reed ik tegen een paal. bumper, voorscherm, koplamp en (helaas) intercooler kapot. De deal ging niet door...... |
|
|||
|
|||
![]() Polo staat in Sneek??? Bij zijn werk dan zeker.
Ga je hem nu helemaal niet meer kopen???? |
|
||||
|
||||
![]() ja beetje duister allemaal.
geloof dat de polo niet meer dagelijks gebruikt wordt werd terug gebeld door een nederlands sprekende collega van de huidige eigenaar. die vond het makkelijker als ik naar het werk kwam want daar had "hij" meer aan. terwijl ik dacht dat ik zaken aan het doen was met een ander dan met deze meneer. vervolgens na een paar dagen werd ik nogmaals gebeld en werd het een geld kwestie. ik was nog wel bereid iets bij te betalen maar dat was uiteraard niet genoeg vond hij. dan houd ik liever mijn eigen golfje. wie weet komt er nog eens wat anders leuks voorbij. |
|
|||
|
|||
![]() Mmm idd vreemd. Mooi laten staan en op zoek naar een andere
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() tis een mkII Gti 8v fire and ice geworden. oude liefde roest niet, deze golf helaas wel een beetje maar valt nog best wat leuks van te maken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag de Polo G40 met kenteken HL-NT-64 gespot in Haskerhorne (nabij joure) Qua uiterlijk is ie er niet beter op geworden.
![]() |