![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was er vroeger één , had ook een manta ,een matje in de nek ,en draaide zulke muziek .......alleen dronk ik geen bier ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt een beetje als die rooie ut Gestel, ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie zegt dat we er geen zijn dan? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie je nou, tis echt die rooie ut Gestel!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus je bent een ''new kids'' als je brabant praat en overmatig gebruikt maakt van het woord ;kut,jonge,mongol enz. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit waren de New Kids van vroegâh: http://www.youtube.com/watch?v=ziDtEPCFM0I ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zeg ik niet, als je voor de grap met een fries accent praat ben je toch niet opeens een fries?
|
||||
|
||||
![]() Meestal wel want fries dat praat je niet voor de grap
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat is ook wel zo.. maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() tis gwn een rage...mensen die het niet leuk vinden...vind de imitators dus ook niet leuk!
Ik vind het tof...tis alleen kutkwaliteit dit. Dat moet beter. Zelf praten we ook al hele dagne zo:P....kan je nix meer aan doen! |
|
|||
|
|||
![]() wat een takke herrie, en een verrekte mongol die er doorheen blert
![]()
|
||||
|
||||
![]() Paar jaar terug was 't "Nog geneukt" hier en "heej lul!" daar. Even later was de Hans Teeuwen imitator club overal aanwezig, en nu zijn 't die mongolen van de kids. 't Waait wel over.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tussendoor had je de imitators van die antillianen. eeeeey zwaaaaaa
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe kan je met een fries accent praten? dat is een taal ![]() Maar doe lekker wat je zelf leuk vind, iedereen zegt nu wel eens mongul de laatste tijd. Hoewel de grap van die rooie erg goed is. leuke van dit is dat de oude gabbernummers weer meer hoort.
|
|||
|
|||
![]() dude...dat fries een taal is wil nog niet zeggen dat je niet met een Fries accent kan spreken!
Snap best dat je er trots op bent. Ben zelf ook een trotse Fries...maar dit slaat nerges op Een fransman, engelsman of amerikan of wat dan ook die Nederlands spreekt heeft toch ook een accent. Terwijl hun moedertaal wel degelijk een erkende taal is! |
|
||||
|
||||
![]() knipoog...gemist?
|
|||
|
|||
![]() nee..maar een knipoog gebruik ik meestal om de wijsneus uit te hangen! En je kan niet bepaald een wijsneus zijn als je die opmerking maakt! Tenzij die sarcastisch is wat jij dus claimt!
|
|
||||
|
||||
![]() Fries is inderdaad een taal wat je niet kan spreken tenzij je les krijgt of veel oefent, zo ook bij Engels, Duits, Frans, etc.
Maar een Fries accent is wat anders dan die larie wat jullie een eigen taal noemen, een fries accent is prima te imiteren.