![]() |
|
||||
|
||||
![]() iemand ervaringen hiermee?zo op de foto lijken de cor koplampen breder te zijn?
|
||||
|
||||
![]() http://www.autostyle.nl/productfind...universal=false
zijn idd iets breder...
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die ken ik allemaal al
![]() die golf is trouwens een halfjaar geleden al gepost,staat nu nog steeds te koop. word wel steeds goedkoper ![]()
|
|||
|
|||
![]() ach als je die stript lijkt het al een stuk beter
![]() ff rollen ofzo :P
|
|||
|
|||
![]() Als je al zo'n Rallye uitbouwset (voorschermen, achterschermen en bumpers) zou aanschaffen en monteren, zou ik wel gewoon een echt Rallye-front nemen. Dit lijkt mij in zijn geheel wat netter staan en beter bij elkaar passen.
Als je Corrado koplampen gaat gebruiken, dan is het meer een Corrallye of Rallorado (of zoiets :P). |
|
||||
|
||||
![]() Rollado?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een Rallye golf of een Limited zijn de heilige graal onder de VW's daar moet je geen kopieën van maken maar een origineel van willen rijden. Je staat alleen maar voorschut als je ergens met je namaak ding staat, een kenner plukt zo de echte eruit. Kijk eens rond zou ik zeggen, heb laatst een Rallye carrosserie in Zwitserland zien staat met achterassen voor maar € 350,-. Dan heb heb je een originele. Heb eventueel nog een voorbumper zonder kenteken uitsparing (us) en binnenbumper te koop voor €550,- maar niet voor dit soort doeleinden.
|
||||
|
||||
![]() ik heb al wat anders exclusiefs,dit topic mag wat mij betreft worden gesloten.
|
||||
|
||||
![]() shit wat een hok die blauwe op marktplaats. hoe kun je een vw zo verkrachten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geil zijn maar geen vrouw in de buurt?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is geen advertentie.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en? er worden zoveel niet-ads gesloten?
|
||||
|
||||
![]() in principe niet. Een ander kan deze informatie ook zoeken en er nog wat vragen over hebben
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zal er zoizo niet aanbeginnen tel alles is bij elkaar op wat je nodig heb om een klijn beetje in de buurt tekomen van een echte rallye denk dat je dan beter een echte kan kopen heb je ook gelijk syncro en als het mee zit een orgineel rallye interieur zal elkaar kwa kosten niet veel maken denk ik
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kwam net toevallig eindelijk de andere foto's van deze auto tegen: ![]() ![]() Als iemand er meer info over heeft, is dat altijd welkom. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie vergelijkt er nou een rallye met een limited of een urquatro?
Plus liever een verziekte nep rallye dan een echte waar een 20vt/r32/v6 of wat dan ook wat er niet in hoord in gaat. Hou of maak zo'n ding dat ook standaard als het een heilige graal is. Ik vind nep rallye schermen monteren een goeie simpele oplossingen voor een racer waar je wat bredere wielen op zou willen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen jammer dater onder rallye schermen niet eens fatsoenlijk een 9j velg kan ,terwijl je onder g60 randen die wel makkeijk kwijt kan , dus het niet veel zin heeft om er van die schermen op te bouwen ........
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan rol je die Rallye schermen nog gewoon wat verder uit, zoals bij die zwarte hierboven gedaan is. ![]()