![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit word een gruwelijke dure grap voor deze beste man ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey dikkop ![]() ![]() Als ze er bij mij een omgooien mag de beste man toch ZELF wat MEER dan 50 euries aftikken. Parkeren gaat nergens meer over daar...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Beetje jammer van je velg dikke.
Als je es op msn komt kunnen we ff afspreken wanneer ik dat oud ijzer van je kan komen ophalen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het was idd bij de Nassau, Nou jongens ik zal vrijdag wel een brief maken, dat ze igg zelf zoet zijn. Verder zal idd een brief na de gemeente doen of ze er wel voor bevoegd zijn. Er stond trouwens wel een bordje wegsleepregeling. maar dacht al, hoe krijgen ze mijn auto ooit uit dat kleine prul vakje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet dat je er wat aan hebt voor de krassen. Maar bij Sixpack hebben ze ook ooit eens voorgedaan hoe je een wielklem (schadeloos) kunt verwijderen.
Je hebt enkel een reservewiel nodig. Laat de band, waar de klem op zit, leeglopen. Als dit gebeurd is kun je de klem eraf trekken. Deze kun je dan in je kofferbak "bewaren". Even het reservewiel er onder slingeren en je kunt je reis weer voortzetten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=HA9OLqsHtv8