![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je em mooi optijd klaar hebt kun je mooi mee naar de Jetta treffen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gevelsberg?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ^^komt goed.....
de jetta heeft origineel 143000km,echter is de klok door marco vervangen en geeft nu 258000km aan.daar word ik niet vrolijk van dus die ga ik morgen terug tikken. ook gelijk even wat rammeltjes in het dash oplossen en het hele spul goed afbouwen. meteen kijken of ik er een beetje geluid in krijg,maar wat nieuwe speakers laten komen.....
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is wel de bedoeling PA
![]()
|
||||
|
||||
![]() Laatst nog even in die Jetta gezeten ' goh best een leuke bak eigenlijk' is wat ik dacht! Valt ZEKER wat van te maken, veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
![]() ![]() het is gewoon een gave bak,ik ben er zeer verguld mee ![]() ![]() vandaag al heel wat gedaan,nieuwe thermostaat+huisje,carterpan gelast,onder de kap de boel wat netter gelegd en vastgezet,van de racer de keien vanger en koelrooster gemonteerd(eerst in kleur gespoten)16v lip gemonteerd,gti-front met gele lampen gemonteerd,originele voorbumper met rode bies boven en zwarte onder gemonteerd,wolfsburg plaatjes op de schermen,achterbumper gespoten incl chrome lijstjes en daarna boven een nieuwe rode bies geplakt,wat roestplekken kaalgemaakt/behandeld/weer in kleur gezet en achterste wielkastranden gekit(popnagels zaten los). foto's; ![]() ![]() ook even bij een restyler geweest,helaas kan de zijschade niet worden opgelost zonder spuiten.aangezien de lak nog wel heel is laat ik het maar zo,echt super opvallend is het niet. to do; schroefset monteren,intra's iets donkerder grijs spuiten en monteren,stuurkogel vervangen,nieuwe audio bestellen en het interieur netjes in elkaar zetten. wil er graag mee naar leeuwarden dus even doorbeunen,maar als het in dit tempo doorgaat komt dat wel op z'n pootjes terecht verwacht ik zo ![]() laat die reacties maar komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een dagje werk wel niet kan doen met de jetta, ben alleen niet zo fan van de gele glazen. Gele bollen is dat niks?
|
||||
|
||||
![]() Je bent al lekker bezig geweest zie ik! Zo kan een auto er al heel snel stukken beter voor staan
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() een dagje?van 5 tot half 8 bedoel je zeker
![]() ik moest gewoon werken hoor..... vind de gele glazen totnogtoe wel cool,in het echt komt het beter over als zo trouwens.en anders kan ik de folie er altijd nog afrukken... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Potverdorie weer goed bezig geweest dat is een hele waslijst.. gaat zeker de goede kant op ! Gele lampen staan hem wel goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar heb je ook wel een punt in het echt kan het toch weer net anders zijn. Hard werken dan in je eigen tijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit weer een leuk projectje suc6 ermee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() in een jetta horen jettalampen vind ik, ik vind dit echt niet mooi gerben. verder lekker bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() thanx everyone
![]() ik vind en golf-front het mooiste wat er is,behalve op een golf met bbs-kit. dus na wat snel denkwerk besloten om ze te ruilen ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed bezig Gerben
denk ook dat gele bollen beter zullen staan in de koplampen bij die kleur |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() get it? ![]()
|