![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn woorden van de eigenaar maat had interesse. maar niet meer nu ![]() |
|
|||
|
|||
![]() daar is hij weer .
heel slim de rechter kant met die deuk niet meer op de foto http://link.marktplaats.nl/363622830 |
|
|||
|
|||
![]() ja hoor ALWEEER
![]() JETTA 1.8 16V MAAR OP KENTEKEN 1.3(MAKKELIJKER EN GOEDKOPER TE VERZEKEREN) ![]() ![]() S*kk*l...... totdat je er wat mee krijgt.... ![]() en die schroefset blijft ook maar nieuw........ ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ow sorry ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De verzekering zal daar anders over denken!
|
||||
|
||||
![]() haha geboorde schijven rondom......ik zie volgens mij gewoon zwart gecoate trommels zitten achter lal wat een knuppel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeft wel geboorde schijven rondom hoor !
|
|||
|
|||
![]() Oh oh je zal em maar te koop hebben en dit lezen .
Als je de verschillende post wat leesd de laatste tijd zou je, je dood schamen om lid te zijn van dit forum. Maar dit zal wel bij elk merk hetzelfde zijn,hoop ik . De man is toch eerlijk over de telefoon ,zie post lager. Neem dit mee in je bod en je hebt voor weinig geld een zeer leuke jetta Ben zelf al talloze malen ergens naar toe gereden wat achteraf niks was. Terwijl de verkopende partij je in de waan liet dat hij super en en schade vrij was Gr Marco
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vinnie leest het wel ![]() maar ben het wel met je eens Marco woorden als "sukkel & knuppel " vind ik ook nergens op slaan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Het is meer de populaire jongen uithangen als met verstand reageren.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
dit bedoel je Erik ? |
|
||||
|
||||
![]() Oa. Alberto.
![]() Er zijn meerdere voorbeelden, niet alleen in dit topic.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() Last edited by Geditionone : 31-07-2010 at 15:13. |
|
||||
|
||||
![]() Vond nog wat foto's van de auto toen we m net op hadden gehaald en gepoetst hadden , was toen echt een hele nette jetta ............
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() vandaag gespot bij oosterwolde
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt,ik heb um 2x gezien.... auto is gigantisch afgetakeld ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens RDW heeft hij 14-08-2010 een nieuwe tenaamstelling.gekregen. Toen jij hem spotte zat de nieuwe eigenaar er nog maar net in. .
|
||||
|
||||
![]() toen ik um tegenkwam,had ik alberto aan de lijn.die heeft um dus niet gezien
![]()