![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Spuit 11 is er ook weer hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Houden we het wel gezellig jongens?
|
||||
|
||||
![]() Zie je toch zo vaak met auto's , en zelfs onderdelen ...........
Ik verkocht vorige week mijn Borbet's , jaaaaren erg goed op gepast , mooi bijgehouden met poetsen van de randen , waren als nieuw! geen enkel steenslagplekje ,niks ! En die gast die ze kocht flikkerde ze zo op de achterbank , KLENG gepolijste randen tegen elkaar aan , waren meteen beschadigd ![]() Maar ja ,ik had het geld gebeurd , t is jammer , maar zo gaan die dingen nu eenmaal ....... Zag ook m'n oude rode jetta laatst weer , maar die was ook veel minder dan toen ik m had , setje lenso's eronder, veel vale rode delen weer ,jammer zoiets ! Maar ja ,ik heb daar ook de centen voor gekregen , dus wat de volgende eigenaar er mee doet moet hij zelf weten , maar het is soms wel zuur wat je ermee ziet gebeuren .............. Maar die achterlichten in die golf zijn wel Top hoor ( heb ze ooit zelf ook nnog eens gehad ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je daar bewijs voor ![]() Maar kom nu eens met harde bewijzen .... ![]() Maakt mij verder ook geen zak uit wat ze met de auto's doen Maar de witte Jetta was een super fijne auto zeer goed onderhouden , en dan zie je hem staan , op een meeting ! Tja dan vind ik het toch wel ff jammer . dat zijn dan ook "liefhebbers" zal ik maar denken ![]() ![]() zie dit liever er mee gebeuren Last edited by Alberto : 25-07-2010 at 13:31. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waarom moet ik met bewijzen komen, Iedereen weet gewoon wel dat er zat aan is verdiend. Zijn genoeg discussies over geweest. Weet je zelf ook wel. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Laat iedereen die het weet , (en die kunnen het niet weten ) het mij maar vertellen dan .... wat ik er aan verdien Want NIEMAND dan ik weet wat ik voor die dingen betaal & wat ik er voor terug krijg Of was jij (iedereen ) er bij dan ? ![]() sorry hoor , vind het gezeik Last edited by Alberto : 25-07-2010 at 13:48. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ach boeit ook niet. Witte jetta stond hier gewoon voor een vraagprijs van 1000 te koop. En even later bij jouw voor een kleine 3000. Zat aan verdiend toch. ![]() maar goed, ontopic maar weer. Gaat zoals gewoonlijk weer nergens over. ![]() Last edited by Domi : 25-07-2010 at 13:52. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dus je gaat nu vertellen dat ik er 2000 aan heb verdiend .... begrijp ik dat goed ? wie zegt dat ik hem heb verkocht voor 3000,- ? sorry hoor ![]() Quote:
Klopt gaat nergens over , JIJ DENKT het en dan zal het zo zijn Last edited by Alberto : 25-07-2010 at 13:57. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk om je hartslag kerel. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Noem mijn naam niet als je iets niet kan onder bouwen Laat Arnoud dan spuit 11 zijn , maar gelijk heeft ie jij niet . en nu maar weer ontopic |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal ff quoten, want stel je voor dat er iets wordt gewist he. Dit wordt een msn topic. Tis wel klaar nu. Oja, je staat in spy-stand op het forum ![]() Ontopic of iets in die richting dan maar. Grote bezem mag ook. Die hebben ze wel. |
|
||||
|
||||
![]() Om je maar even te verplaatsen in de poster, en anderen die dergelijke berichten posten..
Gaat erom dat een vw waar jij met zorg mee om bent gegaan in jou ogen wordt verpest door de volgende eigenaar. Met de ene auto zal dat meer zijn dan met de ander. Al doet het je financieel gezien niks meer kan het wel zijn dat je liever had gezien dat iemand er wat leuks van maakt of er wat voorzichtiger mee om gaat. Ongeluk zit in een klein hoekje Misha, maar het blijft zonde van de auto, die zal nooit meer worden zoals hij was ..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Domi REALLY Bored |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
So what dat ze naar een meeting gaan... dan moet je naar de nwe eigenaar gaan en de auto gewoon terug kopen.... De een vind dit mooi en de ander dat mooi.... lekker belangrijk allemaal... |
|
||||
|
||||
![]() die achterlichten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Maakt mij verder ook geen zak uit wat ze met de auto's doen
Maar de witte Jetta was een super fijne auto zeer goed onderhouden , en dan zie je hem staan , op een meeting ! Tja dan vind ik het toch wel ff jammer . dat zijn dan ook "liefhebbers" zal ik maar denken Quote:
ff goed lezen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Domi: je bent gewoon een kortzichtig, onredelijk, betweterig, verveeld, misgunnend, jaloers, troubleseeking, wispelturig, ontevreden, de boot missend ventje, je papt met iemand aan om hem vervolgens keihard te laten zakken, zoals de wind waait waait je jasje, als je beter van iemand kan worden ben je poeslief en vervolgens schijt je in de hand waaruit je vreet (ik denk aan René, Marten en nog vele forummers die erover mee kunnen praten) en je draagt op dit forum niks bij maar bent alleen uit op een stukje sensatie, sorry maar met personen als jij ben ik echt helemaal klaar!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
x2 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooi zo, Ja jonge. Het boeit mij echt niet hoe jij/jullie over me dent k(denken) hoor. Ik lig daar niet wakker van. |