![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,ff weer een update!
Vandaag maar ff aan de slag gegaan met een beurtje,spatbord en de front! Hierbij de pics! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het eindresultaat! ![]() ![]() Het embleem in RAL 4006 "verkeers-purper'' ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer van het Jetta-front, vind ik... maar hij is nu van jou en daar ben ik blij om, nu ik dit zorgvuldige geklus zie!
Het andere spatbord zit er nu dus op? (is van Madison geweest...) (Dan heb je gelijk kunnen zien hoe netjes het 'oude' spatbord was gekit, bij het schutbord... ![]() Zeer netjes, ga zo door! Het kan dus altijd nòg mooier...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 18-09-2010 at 19:26. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het een vooruitgang! goed bezig
|
|
||||
|
||||
![]() zeker, erg netjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, veeeeeeel beter het originele golf frontje erop!
Veel plezier ermee toegewenst, (maar dat heb je al)! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep,het andere spatbord zit er nu op. De oude was idd mooi gekit,ik kon de boutjes niet eens weer vinden.. Haha! Nadat de andere was gemonteerd is het gedeelte bij het schutbord in de tectyl gezet. Ook de fusee/draagarmen ontdaan van dikste roest en de hele bodem maar ff getectyleerd ![]() Gisteravond ook de 3-puntsgordels gedemonteerd. Beetje lastig wel met m'n 2 meter ![]() Ook de originele achterlichten zitten er weer in ![]() Bedankt voor de leuke respons mensen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf front + originele achterlichten =
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() + ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu alleen een echte schroefset en verder de kooi laten zitten, oké? klaar!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nooit klaar! Dinsdag bye bye enkele ruitenwissert ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee Jarno, je doel is om de OEM style te hanteren?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Tim, In principe wel ja.. Alleen weet ik niet wat dat precies inhoud voor een Fire & Ice edition. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op doppel-wobber staan wel folders van de F&I met meestal wel duidelijke foto's.
|
|||
|
|||
![]() mooie f&i geworden zo wat een paar dingetjes al niet doen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ThnQ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar staan die folders dan? Ik kan het niet vinden nl.. ![]() Ben wel benieuwd eigenlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Check dit: mijn eigen Fire and Ice-site met wat links
en ook even dit: Fire and Ice-meeting 2011 Quote:
Hij was natuurlijk al mooi, dat scheelt! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Good job
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit Jarno al die veranderingen die je er tot nu toe al aan gedaan hebt,om hem toch zoveel mogelijk weer origineel te maken,houden zo!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() word alleen maar beter, golf front doet wonderen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |