![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles wijst er idd op dat het de rubber moet zijn ![]()
|
|||
|
|||
![]() en wat was het nu?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog geen tijd gehad om de rubber erin te zetten.
En me dit weer zal dat nog even duren. Hoop hem na het weekend erin te zetten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb toennet samen met me pa even de rubber erin gezet.
En ik merk al meteen verschil toen ik de eerste keer de deur dicht deed. Sloot beter aan! Dus hopen dat het nu weg is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb volgens mij nog altijd het probleem
![]() Is een hele tijd goed gegaan maar toen het gister en eergister weer flink heeft geregent lijkt het weer wat natter. Nu heb ik er net eens goed naar gekeken. En elke keer als het nat is staat er in de deur rubber water. Je hebt op de dorpel de rubber en de plastickap en precies daar tussen in dat riegeltje. Je kunt namelijk de rubber wat naar buiten trekken en daar zie ik het staan. Waar zou dit vandaan komen? Want aan de andere kant heb ik dat niet. En het is echt onder de mat nat aan dan meer aan de deurzijde. Als ik tegen het middenconsole voel is het weer droog. Bij de pedalen is het ook droog. Dus er kan nergens een rubber lekken want dan zou het daar ook nat moeten zijn. Hoop dat ik beetje verder kom ![]()
|
|||
|
|||
![]() En je deurbekleding? Misschien via raamrubber, dat de gaatjes in je deur verstopt zijn, en het er daar langsheen siepelt? Zou kunnen dat dat ook naar je gootje heen gaat?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je bedoeld de gaatjes die onderaan de deur zitten waar die rubber overheen zit? Heb het deurpaneel er vanaf gehad en daar was verder niks nat of vochtig.
|
|||
|
|||
![]() Ik neem niet aan dat er een rot stuk in je dorpel zit, dat je probleem van onderen komt?
Verder bedoel ik inderdaad die gaatjes, maar water in je deur moet je haast wel merken...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee de dorpel is nog goed. Heb ook op de bodem gekeken of ik niks geks zag. Was gewoon netjes nog. Jaa dat zou je ook zeggen..maar waar staat het water als het in de deur zit? Maar van de week de gaatjes nog eens schoon.
|
|||
|
|||
![]() ik denk dan toch meer aan de buizen van de airco en verwarming ofzo
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad kijk je airco eens na! M'n schoonbroer heeft dit ook gehad in zijn passat... die had dezelfde plekken nat zoals jij aangeeft!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt mij gewoon heel sterk aangezien het verder nergens aan de zijkanten nat is.
En als het van de airco is moet het ergens achter het dashboard vandaan komen. Zal het morgen eens nakijken.en maak de gootjes van de deur even schoon.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zei mijn pa ook al. Van weekend tijd heb probeer ik dat ook nog eens. Dan moet het hopelijk toch ver opgelost zijn. Ik houd jullie op de hoogte!
|
|||
|
|||
![]() hej,
ik heb ook een dergelijk probleem met men mk4 je moet eens je deurpanelen losmaken, dan zie je die ijzeren plaat met je al je deurmekaniek op, tussen die plaat en je deurchasis zit een rubber, die durft wel eens versterven (wss slechte kwaliteit), dan sijpelt het water op het gemaksken binnen langs je dorpel, en zo onder de mat. dan staat je deurrubber idd nat. kan maar meegeven wat ikzelf ontdekt heb yooo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke, bedankt voor je tip! Bij mij zit daar nu kit..aangezien de vorige eigenaar het denk ik al eens los heeft gehad. Dan kijk ik eens of die kit rand nog goed is anders wat nieuwe kit erbij!
|
||||
|
||||
![]() Ja helaas wel..en aangezien het in dit landje nog wel eens fijn flink kan regenen helemaal
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag eens even het paneel eraf gehad. en die afdichtings rubber was aan de onderkant niet meer veel.
Dus daar heb ik wat kit langs gedaan. Ook even de afwateringkanaaltjes beetje schoon gemaakt. Maar nu zag ik dat in de verloopring van de speaker beetje water in stond. Maar waar kan dat vandaan komen. Verder was het nergens nat.
|
|||
|
|||
![]() Deurpanelen geven vaak dit soort ellende. Verder heb ik laatst bij familie ook een uur lopen zoeken naar de oorzaak van een lekkage. Gooi eens een emmer water in de paravan en laat iemand anders met een zaklamp onder het dashboard kijken. Ik kwam erachter dat het water via de afdekkap van de kabelboom in de paravan naar binnen kwam. Kap los, alles afkitten, zooitje weer in elkaar en probleem opgelost.
|