![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, voor en achter een paar cm omlaag, verder gaat niet want dan lopen de banden constant aan, linksachter hoor ik nu al regelmatig
![]() Randjes heb ik al onder handen genomen ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Erg dik hoor
![]() ![]() alleen die trekhaak is minder ![]()
|
||||
|
||||
![]() eraf met dat ding idd
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Als er geen trekhaak onder had gezeten had er wel 1 onder gehangen, kan niet zonder die dingen
![]() Bovendien mag dit ding 1200 kg trekken, ideaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dan opzijn minst het onderhangsel eraf en een nette zwarte dop :P
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Tennisbal erop, dan is ie ook sportief
![]()
|
|||
|
|||
![]() haha, hoeveel auto's heb je nu inmiddels al gedaan met me roller gert
![]() Ik vind het een lieve auto! |
|
|||
|
|||
![]() lekker bezig gertje, trekhaak lekker laten zitten die komt mij ook wel weer een keer van pas
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie GTD
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat hangt er nou voor kachelpijp onder?
volgens mij niet het orgineel pijpje, of wel? |
|
||||
|
||||
![]() Sportdemper type stortkoker, dan spoelt de turbo wat eerder op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding!
zou idd dat thule prulletje van je trekhaak afhalen. en je mist een wisser ![]()
|
||||
|
||||
![]() dikke bak jonguhh
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb gelukkig het originele wissersysteem er bij gekregen ![]() Iedereen bedankt voor de positieve reacties trouwens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zaten de wisserarmen er nou ook bij of niet?
Zoniet moet ik ze nog even zoekken.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb maar eens even gewassen (achterkant was een beetje zwart), ben ik allemaal niet meer gewend trouwens, een auto die de moeite is om te wassen
![]() Nog een keertje goed poetsen verdient ie ook wel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Toch maar goed dat ik de trekhaak er niet afgehaald heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, nieuwe rims, aangezien de Passat binnenkort weggaat op het G60 staal.
Heb een setje Seat Cupra velgen overgenomen voor een schappelijke prijs en kwam op marktplaats een setje zgan 165/40-16's tegen voor 6 tientjes ![]() Toen nog 2 165/45-16's nieuw besteld en vandaag ff erom laten knopen. "Zijn net fietsbanden" was de reactie van de bandenturk ![]() ![]() ![]() Dat wordt lekker glibberen en wheelspin tot z'n 3 denk ![]() ![]() Hij moet eigenlijk wel ff gewassen worden geloof ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan die niet lager?
en ja wassen!!!!
|
||||
|
||||
![]() die wielen zijn wel 4 vlaggen op een strontschip zo. ff wassen zal hem idd goed doen
![]() ziet er leuk uit, maar mag misschien een spacertje hebben?