![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo dan! die info had ik ff niet. inleren is dan lekker duur. zijn ze toch geen uren mee bezig? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Naja ik weet het ook niet! Vind het een dikke prijs, heb ondertussen even price request gedaan bij 2 VW dealers in de buurt. Nog geen reactie gehad, maar denk dat dit toch goedkoper moet kunnen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goedemiddag,
De sleutel zelf kost € 60,99 incl. BTW. Deze moet op chassisnummer besteld worden. Ik heb hiervoor kopie papieren en kopie rijbewijs nodig. Ook vragen we een aanbetaling, omdat het al veel is voorgekomen dat mensen de sleutels/sloten niet zijn komen ophalen. Als de sleutel dan aangekomen is moet deze nog ingeleerd worden. Dit kost €50,12 incl. BTW. Hiervoor heeft de receptie een kopie geldig legitimatie (identiteitskaart of paspoort) nodig van degene die komt inleren, de auto en alle sleutels die in bezit zijn. Dus het totale plaatje kost €111,11 incl. BTW. Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd! ------------------------------- Kijk dat is al andere koek! ![]()
Golf MK3 1.4 '93! R.I.P 21-12-'10.. Golf IV 1.6 SR Highline '99 (Sold) Daily: Golf VI 2.0 GTI DSG '09 ![]() Last edited by Dexizzle : 21-01-2011 at 15:41. |
|
||||
|
||||
![]() Jezus,
Hoe ken dat toch dat het per VW dealer zo verschilt.... Moet toch niet kunnen in mijn ogen.... De nieuwe golf 6 GTI in eindhoven bij de dealer kan toch ook niet duurder zijn als dezelfde golf in Den Helder? ![]() ![]() Rare praktijken vindt ik het maar.. Maar blij dat je het goedkoper heb gevonden scheelt een aardige duit ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het gaat vaak zo bij elke zaak.
Als je zegt dat je van een garage bent krijg je meestal nog 20% korting ook en ze controleren dat niet eens.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
AFZETTERS!!!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het is zo dat je als dealer een minimale percentage moet afnemen bij de fabriek.
Daarover worden advies prijzen gegeven. En de dealer kan daar altijd nog wat aan doen.