![]() |
|
||||
|
||||
![]() 20 jaar en al sinds 2004 lid.. das hardcore VW fan
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha jaah idd ondertussen 21jaar. Loop al van men 10jaar tussen de vw's door oudere broers met de zelfde vw ziekte toens ![]() Eindelijk kan ek zelf es wat fabriceren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Men nieuwe wagen voor het weekend en bij goei weer es even voorstellen...
Heb deze van een kammeraad gekocht... Vond dit ne pracht van ne auto en het toeval was dat ik naar ne gti of iets dergerlijke opzoek was voor in het weekend of tijdens goei weer met rond te cruizen en deze was juist tekoop. Zondag op charly's bekeken, maandag mee naar smd met gereden en maandag avond stond em hier thuis al op den oprit. Heb de wagen wel gekocht zonder de velgen om een niet te veel "bought not built" imago te kweken... enkele pic's... Nu staat hij op origineel staal... ![]() ![]() ![]() ![]() Plannen ermee: Bbs Rs in 16" met achteraan ne 9 breed proberen als het lukt en de harten in het kleur van de carroserie (lekker klasiek dus) Dakhemel in het zwart laten overtrekken inclusief de zonnekleppen. 1ne gril het logo van laten dichtwerken zodat het wa strakker lijkt samen met de US bumper vooraan. Motorkap en spoiler laten herspuiten. In de winter de boite laten reviseren uit voorzorg zodat ik altijd op de auto kan vertrouwen. En dan was ik ook aan het denken om een koppel webers te steken maar dat zal ook pas voor tijdens de winter zijn, aangezien ik nog 4 jaar moet wachten tot hij oldtimer is anders dan had een G-lader wel wat geweest denk ik. Ik ben ook opzoek naar een bekerhouder voor dees model, dus moest iemand dat toevallig hebben liggen dan mag em da altijd zegge... ![]() Grtz Sander |
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Mooie wagen en door die schuin van achteren foto lijkt ie wel een kilometer lang
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Had deze gespot op Charly's en zag er netjes uit!
|
||||
|
||||
![]() mooie auto!!
|
|
||||
|
||||
![]() hele dikke auto
|
|
|||
|
|||
![]() Erg mooie auto, was voor mij een van de toppers op Charly's zondag !
|
|
|||
|
|||
![]() Thx dudes! Dinsdag ga ik een setje velgen passen.
Vandaag ook de motorbaai wat opgefrist en morgen nog wat kleinigheden doen zoals centrale vergrendeling herstellen en dat soort dingen... |
|
||||
|
||||
![]() Prachtige auto ,en ook een sjieke kleur !
|
||||
|
||||
![]() Mooie Passat, dikke kleur ook! Had hem gespot in Kotem afgelopen weekend
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ondertussen andere velgen gevonden...
BBS RS 844 origineel 2 delige optie velg van een mini. En plat op 17'ers... ![]() ![]() Nu twijfel ik om de harten van de velgen in carroserie kleur te laten zetten... grtz |
|
||||
|
||||
![]() erg mooi je passat de mini velgen doen hem goed. Het hart in de kleur van de wagen?.......doen.
|
|
|||
|
|||
![]() Eindelijk den tijd es gevonde om een shootje te doen van den auto (zijn er meer op komst)
![]() ![]() En volgende week begin ik aan de kleine winter werkjes. En ga het toch riskeren om met den deze naar Wsee te bollen komende jaar :lol: Grtz Sander |