![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat bedoel ik ook niet dat het voor 33cent te koop is
![]() Mensen moeten er ook van eten en het is handel dus moet geld mee verdiend worden maar is van de zotte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier in de US kan het voor 3,81 USD per gallon (ongeveer 4 liter) dus waarom niet in NL
![]()
|
||||
|
||||
![]() Libië 10cent
![]()
|
||||
|
||||
![]() 2/3e van de benzine is alleen maar belasting ...............dus daar worden we ook al lekker mee genaaid door de overheid , ik wacht nog steeds op teruggave van het kwartje van kok .................
Maar ik vind die auto's pletten ook wel erg ver gaan hoor !
|
|||
|
|||
![]() ze gaan nu een onderzoek naar de brandstof prijzen. Want de olieprijs is gedaald. De dollar is gelijk gebleven. En toch stijgen onze prijzen! Hopelijk komt daar een positief oordeel voor ons uit!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de naieviteit ![]() het kwartje van kok teruggeven is ons een eeuwigheid geleden al beloofd,ik heb er niks van meegekregen..... geloof maar niet dat de brandstof zo ineens 50 cent goedkoper word,dit is toch retehandig voor ze.....er moet toch gereden worden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En uit dat onderzoek komt dalijk dat de prijzen inderdaad omlaag kunnen met precies hetzelfde bedrag als dat onderzoek in totaal gekost heeft, en dat wordt natuurlijk direct in de brandstofprijzen doorberekend. ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha
als jullie ff verder lezen dan alleen plaatjes kijken kunnen jullie zien dat het te maken heeft met gestolen spullen op,aan en in de in beslag genomen auto's. ![]() gestolen motorblokken ed. ![]() edit:wat mij betreft mogen ze het zelfde doen bij de mensen die hebben gestolen of gestollen spullen hebben gekocht
Last edited by NeFReT : 19-02-2011 at 02:42. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zal jou motor blok zijn ![]() Maar ben het wel met jou eens ... En over benzine prijzen , komt nu een onderzoek van uit de PVV en PVDA naar de hoge benzine prijzen Komen ze dat kwartje van Kok wel tegen denk ik ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel handig zo'n kraan voor je motorswap.
|
|
||||
|
||||
![]() Nou dit waren zeker geen ricers hoor.. als je op 't laatste die intercoolert, uitlaat, etc ziet.. doet toch wel vermoeden dat er wat pk's in liggen. Waarschijnlijk zien ze er zo vertiefd uit omdat de blauw petten ze in beslag hebben genomen en op een niet zo zachthandige manier hebben getransporteerd. Dit zien er naar mijn idee gewoon uit als dikke JDM wagens kwa styling en aanpassingen. Anders moet je ricer maar even googlen.. dat is ongeveer zoiets:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha tjah,dit is altijd beter dan dat een klootviool met mijn motorblok rondscheurt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OMG...... moest even twee keer kijken voordat ik zag dat het een 854/S70 was.... ziet er niet uit. Zal waarschijnlijk door al dat extra tupperware nog een stuk langzamer gaan ook. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
alsof je altijd weet dat je gestolen spul koop. Ik ben wel met je eens dat straffen gewoon hoger moeten. Maar dit vind ik absurd!
|
||||
|
||||
![]() Dat is handig zo'n kraan! Motor uitbouwen in enkele seconde
![]()
|
||||
|
||||
![]() O, dus zo komen ze aan die onderdelen:
http://www.youtube.com/watch?v=eylh...feature=related
|
||||
|
||||
![]() Prima aanpak, niets grofs aan.
Zeker niet, als je bedenkt, hoeveel leed het streetracen al heeft veroorzaakt. En het zal wel zo in de wet staan, dat als je gepakt word, en er zitten ook nog gejatte onderdelen aan, dat je auto zonder pardon in de pers verdwijnt. Kortom, geen gejatte onderdelen gebruiken (uiteraard is dit voor een goed gelovige niet altijd na te gaan), en niet gaan streetracen. Dan eindigt je auto ook niet in de pers. Wij janken allemaal over die hoge prenten, als je eens "een paar" km/u te hard rijd. Moet je niet te hard rijden, hè. En anders gewoon betalen en verder niet zeuren. Simpel toch? Oja, ik rij zeker wel eens te hard. En als ik dan geflitst word, is het ff vloeken. Maar ja, moet ik dus maar beter opletten, hè. Gr. Ed