![]() |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() vele onderdelen van corrado
voorbumper 50 euro nu (verkocht) achterbumper 50 euro nu (verkocht) achterklep met werkende spoiler 60 euro nu 15 euro deuren 25 euro p.stuk nu 10 euro zijscherm 20 euro p.stuk nu 10 euro achteras met schijven en klauwen en abs sensoren 100 euro nu 50 euro dashbord kompleet 50 euro boxkapjes 50 euro nu 40 euro koplamp rechts orgineel 40 euro nu 15 euro koplamp links orgineel ophanging bovenzijde defekt 20 euro nu 10 euro achterlichten (verkocht) knipper en mistlichten (verkocht) tellerbak met mfa km analoog 30 euro nu 15 euro subframe met bekrachtigd stuurhuis (verkocht) rempomp met abs 75 euro nu 50 euro fusee met remmerij 16v voorzijde (verkocht) gedeeltelijke gereviseerde 1.8 16v motor nieuwe delen koppakking kop gevlakt kleppedekselpakking kopbouten waterpomp thermostaat radiateur kompleet met kabelboom tot zekeringkast en computer en versnellingsbak prijs 550 euro nu 400 euro voor de rest vele klein onderdelen ook aanwezig wederom alles in prijs verlaagd wegens verhuizing in januari zou ik graag opruimen |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() helemaal niemand een corrado aan het opbouwen
|
|
||||
|
||||
![]() roep maar prijzen ik wil overal vanaf ivm verhuis
|
|
||||
|
||||
![]() dashbord verkocht
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn de brandstofpomp onder de auto en in de tank nog goed en aanwezig?
...en passen deze ook op een 2.0 16V 9A/100kW, dat je (iemand) weet?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() brandstofpomp van onder de auto heb ik volgens mij nog ergens moet ik even zoeken in de tank heb ik niet meer want auto is al weg
|
|
||||
|
||||
![]() laat maar weten via de PM dan!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |