![]() |
|
||||
|
||||
![]() Meningen over de Digifant zullen zeker verdeeld zyn, als JD t inbouwt en verkoopt zal t wel in orde zyn lykt my....
Is in de loop vd tyd natuurlyk veel veranderd qua 20v's laten lopen. Met deze set kun je iig goedkoop ryden, deze set heeft my iig best wat gekost.
|
||||
|
||||
![]() goed bezig; een Corrado weer als nieuw maken (en motorisch opwaarderen)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 26-10-2011 at 14:52. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk project
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe update
de kleur has landed ! Onze spuiter heeft mij verteld dat hij 3 liter kleurlak gebruikt heeft buiten de 3 lagen blank . Van die 3 liter zit er 1,5 liter parelmoer onder Deze verhouding is a.d.h.v. de originele kleurcode . Ik was erg verbaasd over de kleur en ben super tevreden . Foto's voor de liefhebbers : ![]() ![]() Sneak-preview van de kleur ![]() Omdat de kleur wat donker aandoet binnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes!!
|
||||
|
||||
![]() mooie kleur.....
|
|||
|
|||
![]() idd een schitterende kleur zeg!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Royal Blue....
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Love the color
![]() ![]() Je hele projekt is super,mooi om te volgen..erg gaaf allemaal ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi! ben benieuwd naar de weder-opbouw
![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit allemaal! Mooi dat er weer een Corrado opgeknapt wordt, verdwijnen er toch steeds meer van. Ook een mooie velgenset, heeft de vorige eigenaar heel erg goed onderhouden altijd.
![]() Ben benieuwd wat de motor gaat doen op digifant. Had er zelf niet voor gekozen, omdat een 20VT eenvoudig aan de praat te krijgen is, maar dit kan natuurlijk ook.
|
|||
|
|||
![]() Thanks heren voor de complimenten
![]() Ben er zelf ook erg tevreden over . Wat de 20vt op digifant aangaat , mocht ik niet tevreden zijn dan is een originele kabelboom en ECU snel genoeg gemonteerd ! Even nog een fotoloze maar dure update . Vandaag bij de Stealert wezen bestellen : 2 nieuwe daklijsten 2 nieuwe raamrubbers Alle clipjes en schroefjes voor het interieur . Alles komt via VW Classic Parts ![]() Vandaag ook nog de aankoop van mijn leven gedaan voor de Corrado nl : 2x nieuwe originele VW oranje knipperlichten ( voor L + R ) 2x nieuwe originele VW gele mistlampen :E |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
'kost dat nou, als ik zo vrij mag zijn? EDIT: bedoel je nu eigenlijk die voor in de spatborden (zijknippers) of in de bumper? (US-look)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() @ Vento Vice ,
natuurlijk mag jij zo vrij zijn ![]() knipperlichten en mistlampen inderdaad voor in de bumper ( US-look ) De knipperlichten kosten ex. verzendkosten € 140,- per set . De mistlampen kosten ex. verzendkosten € 160,- per set . |
|
||||
|
||||
![]() Dan durft de STEALER er nog best een paar euro boven op te gooien!
http://www.etkashop.com/vwcp/Sciroc...ik/Beleuchtung/
|
|||
|
|||
![]() @ Turbo-Variant ,
die had ik inderdaad ook gezien ! Maar dit is van een pre - facelift type en de set die ik nu gevonden heb is van het facelift type . Dus de lampen liggen gelijk aan de bumper . Dan maar iets meer betalen en dan niet moeten zagen in mijn verse voorbumper . |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad geen rekening mee gehouden. Dat verzacht het leed weer.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Verstandig om niet te gaan zitten prutsen aan de voorbumper..
![]() Maar de prijzen zijn wel hoog zeg. Ik betaalde voor nieuwe type knipperlichten 50 eu de stuk. Vanwaar is jou prijs zo hoog?
|
|||
|
|||
![]() @ Dennis-Mash ,
inderdaad de witte kosten € 50,- p.stuk . Ik heb originele VW oranje US knippers en Franse gele mistlampen . |