![]() |
|
||||
|
||||
![]() kenteken van jeroek zn auto is ondertussen niet meer beschikbaar, watskeburt?
![]() geniaal ![]() Last edited by DeNB3rt : 25-08-2007 at 00:50. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de motor lag later in een zelfde kleur corrado weet ik nog wel waar de auto zelf is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij jeroen in de loods. afgemeld en stof aan het happen. motor heeft de laatste keer nog in de golf gehangen oor de sprint op drachten 3 jaar geleden
|
||||
|
||||
![]() http://89.248.160.140/~cmuller/Gall.../baarlo9719.jpg
leuk om mijn bolide te zien zoals hij er toen de tijd uit zag! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi om te zien, elke auto heeft een booskijkert 8)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waarom afgemeld ? is mijn vraag dan ff richard waarom niet geschorst ......jammer van het orgneele nl kenteken toch |
|
||||
|
||||
![]() bedoel geschorst. was nog vroeg.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zou je hem toch op de site van RDW moeten kunnen terug vinden? De mijne is ook geschorst en staat er ook nog steeds op.
|
|||
|
|||
![]() ...kwam dit nog tegen in de Baarlo doos
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() goeie oude dag ruud ..top tijd voor de GTI club
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zeg dat wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kenteken KR 57 KF Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI 82 KW Kleur(en) Grijs Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Vermogen 0 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 875 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 27-01-1984 Datum eerste toelating 27-01-1984 Datum aanvang tenaamstelling 27-06-2002 Vervaldatum APK 15-09-2004 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. Bestaat nog wel hoor !
|
||||
|
||||
![]() Jeroen was er 3 jaar geleden nog mee op gti international,dat was de laatste keer dat de golf nog rijdend is gezien ,hij verkeerde toen in perfekte staat en had toen 17" azev wielen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zal dus niet meer Jeroen zijn geweest: Quote:
is dus in `02 verkocht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk het niet lees hier maar eens....... http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=VWTEAMPG&t=334557 Hier nog een filmpje van de sprint op drachten ![]() ![]() Moet trouwens zeggen Baarlo was de meetings der meetings zoiets krijg je nooit meer heb het drie jaar meegemaakt, was echt helemaal geweldig. Jammer dat een club met zoveel leden(destijds geloof ik in de goede tijd meer dan 1600), helemaal is ingestort. Last edited by einzer : 25-08-2007 at 22:53. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Baarlo was uniek Net als hofstade ...perfecte omgeving unieke zweer,iets waar je het hele jaar naar toe werkte GTI club heeft na baarlo 1 x een uber meeting op Drachten gedaan in 1999 daar hadden ze mee door moeten zetten ( kijk wat er nu in drachten gebeurd op de air strip ) Maar ze gingen naar valkenswaard ![]() Veel te klein ...voor al na drachten ( we hadden in Drachten 5 km file op de A7 alleen maar GTI's) zegt meer dan genoeg ![]() Maar een super tijd dat was het zeker De tijd van zelf dingen aan je auto veranderen zelf dingen uit vinden . Geen stands met achter lichten koplampen en meer heldere shit waar bij de ene nog meer achter lichten heefd staan dan de ander Geen komkommersjeele dingen er om heen Gewoon gezellig .........ik geloof dat ik de tijd ga missen ![]() En ik denk meer mensen met mij Quote:
Quote:
Last edited by voklswien : 26-08-2007 at 08:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jeroen was er toen zelf mee samen met Roy. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
echt wel jammer was een super tijd kwam het maar weer ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Baarlo was idd een leuke tijd.
ben er wel eens geweest met polo op de camping, en de eerste 2x ben ik mee gereden.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben 3 keer naar het GTI Treffen in Baarlo geweest (`96,`97 en `98) Hier een paar foto´s van 1997
Kan zich nog iemand hier aan deze auto herinneren? Heeft een paar jaar ervoor(1993) nog in de "VW-Scene" gestaan, en was oorspronkelijk de karige, nederlandse "Rabbit" uitvoering van de `83er GTI reeks, dus zonder MFA en zelfs zonder sportstoelen! ![]() ![]() ![]() Tja... ![]() ![]() ![]() Sfeerbeeld van het circuit ![]() En last, but not least: deze PiGo stond er te koop, een paar dagen na het GTI treffen in Baarlo ben ik ervoor naar Keulen gereden, en heb me die wagen voor 4500,- D-Mark gekocht, hij is acht jaar in mijn bezit geweest ![]() ![]()