![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit!
maaruh... dit begrijp ik niet helemaal: Quote:
...dat verhelpen door hem juist te verhogen ofzo?!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx! Ja! JOM setje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De filosofie achter de schroefset is de stugheid, het aanlopen is alleen met inveren. Dus dat moet minimaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je aanlopen omdat hij tever inveert?
|
||||
|
||||
![]() Ow,haha,antwoord is al gegeven
![]() Ik had dat namelijk ook.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is verholpen d.m.v een schroefset? Mja, ik kan wel 'iets' omhoog schroeven dan.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja,dan veert ie minder in en blijft stabiel.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bezig geweest met een schroefset.
Beetje lullig, krijg de naafdop van de Lenso's achter niet met de hand los ![]() Weet iemand waar ik zo'n sleutel kan bemachtigen want, die heb ik er niet bij gekregen.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ruud ff bellen en/of mailen Jarno ![]() en lees ik het nou goed......ook aan de Lenso's..... ![]() weet trouwens niet of de maat van deze naafdoppen gelijk is aan BBS...? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, Guido. Ook aan de Lenso's ![]() ![]() En ze misstaan ook niet vind ik. Thnx voor de tip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schroefsetje besteld en gemonteerd
![]() Pic's: ![]() ![]() ![]() Fine tuning ![]() Playground ![]() Banden lopen nauwelijks aan, en wegligging is fenominaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes
![]() Ziet er beter uit zo!
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig! Welk merk schroefset is het?
Jij reed rond half 8 vanmorgen nog langs de McDonalds! Ik zag je nog
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is een Triple S setje, zelfde als TA Technics en Jom als ik het moet geloven. Quote:
Klopt! We zijn blijkbaar niet allemaal vrij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat wel lekker zo.
1 tip: een werkplaatskrik en een bokje...kan je een hoop ellende besparen ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig zo! dendeksels toch eraf gekregen, dus?
Maaruh...: op de eerste foto's zie ik een nieuw, mooi blauw schroefsetje en of de vierde foto zie ik witte (action-? ![]() ![]() ![]() ...een foto van het geheel, hoe-ie nu dus 'staat', zou wel aardig zijn! Vergeet je niet zo snel mogelijk uit te lijnen? Eerst ff een 200 km rijden zodat alles zich lekker settelt en dan uitlijnen schijnt het beste te zijn ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 04-06-2011 at 11:34. |
|
|||
|
|||
![]() Ben ook beniewd hoe laag die er nu bijstaat..:P
Foto'ssssss! haha |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ik wist het dat er een reactie op zou komen. ![]() Dat wit goedje is Interflon Paste HT 1200 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En zo staat ie er nu bij.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blijf het een mooie auto vinden maar zou liever een setje RM's monteren als deze Lenso's......vind het net niet zo....