![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() En zo is het gekomen...: ![]() Morgen begin ik met de kabelboom aan te sluiten. Vandaag heeft het werk wat langer geduurd dan verwacht. De aandrijfassen van de Kr zijn dikker dan die van de 1.3 die er in zat, dat wist ik. De pen die onderin de fusee gaat, vanuit de draagarm, is daarnaast dikker bij een nieuw model dan bij een oud model... en dát wist ik dan weer niet. Gevolg was dat het fusee niet paste, en de draagarmen omgezet moesten worden. Na wat gevloek en gescheld zag ik de drie boutjes en moertjes aan het uiteinde van de draagarm. Schijnt dat je dat kogelgewricht ook los kunt vervangen. ![]() Weer wat geleerd dus, en de KR zit in de witte. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo, begint al wat te worden.
De fuseekogel is bij een nieuwer type idd 19mm, de oude is 17mm. jammer dat je pas op 't laatste zag dat je die los kunt vervangen..
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() geen gezeik gehad met de buren?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neuh. ![]() Buren zijn heel relaxed en komen geregeld een kijkje nemen. Denk dat ze meer last hebben van de LTS-ers op hun scooters. ![]() ![]() Zelfs de wijkagent die daar elke dinsdag een kijkje komt nemen kwam effe bij me langs fietsen. Keek effe of er niks uit de motor lekte, zei "sow sow" en fietste weer door.
|
||||
|
||||
![]() Whahaha, idioot
![]() Kogelgewricht = fuseekogel. Mooi dat het verder allemaal gelukt is, waar staat de handel? In Arnhem? Jammer dat ik zelf zo druk ben in de weekeinde met mijn eigen ellende -> lees onderhoud aan de 16V. Anders was ik zeker even langs gekomen! |
|
||||
|
||||
![]() e-i-n-d-e-l-i-j-k!!!
|
||||
|
||||
![]() Gaaf! Ga je hem ook omkeuren straks?
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Chris, gewoon lekker op straat sleutelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Jaartje meer of minder vallen we niet over. Quote:
Jow. Wil geen gerommel met de verzekering. ![]() En die verschillen in prijzen voor de verzekering zijn zo minimaal dat het geen zin heeft met verkeerd kenteken rond te rijden. Daarnaast kunnen ze me dan gelijk zeggen of ik alles ook wel op de goede plek vast heb gezet. ![]() Quote:
Moet wat met een rijtjeshuis hè. Maar 't gaat prima en ik krijg d'r ook nog een beetje een kleurtje mee. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Chris
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, als je geen garage hebt, moet je wat
![]() Goed bezig, wordt een leuke 16v.
|
||||
|
||||
![]() Gaaf Chris, blijft toch mooi om zoiets op straat te doen.
|
|
||||
|
||||
![]() goed bezig broodfanaat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed om te zien dat je duur betaalde golf een snel hart krijgt
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Leuk dat je de witte weer opknapt. Die auto is een stuk netter dan de groene.
![]() Wel lef om dat zo op de straat te doen. Zelf doe ik het ook altijd achterom op het pleintje achter onze garages, daar niet van. Mijn oom heeft echter afgelopen weekend op zijn oprit een blok uit z'n corrado getakeld en dat is een dure grap geworden toen de politie even langsreed.... Of meneer zich even wilde melden op het bureau de volgende dag. Daar aangekomen was een boete van 300 euro zijn deel. Voor enkele drupjes koelvloeistof of stuurbekrachtigingsolie... Pas er dus mee op, ik ga ook maar wat zorgvuldiger te werk denk ik. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij zijn de onderdelen "werken" en "boeven-vangen" uit de politie-training geschrapt geworden de laatste paar jaar. ![]() ![]() Anyway... heb altijd op straat geklust, en ik zie het voorlopig nog niet zo veranderen. Oppassen dus dat ik niet meer op dinsdag aan de klus ga wanneer meneer de wijkagent komt kijken welke LTS-er met opgevoerde scooter die 14 spiegels in de straat van de auto's heeft geschopt, om onverrichter zake, maar met een paar bakkies koffie in zijn "voluptueuze onderlijf" (lees: dikke pens), weer terug naar bureau te gaan. ![]() Neen.... ik heb het niet zo op de heren van het gezag... ![]() On topic dan maar weer... de motor zit er in ieder geval in, en zaterdag wordt wat er over is van de gti opgehaald door de nieuwe eigenaar. De achteras komt later terug naar Sittard om onder de witte te gaan. De kabelboom gaat hopelijk ook dit weekend om naar de witte. ![]() Onderdelen van de groene zouden deze week dus misschien nog tegen lagere prijzen worden opgehaald. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat is dat dan weer, als je op je eigen oprit klust mag je toch zeker zelf weten wat je doet? Jet huurt/koopt de grond.
De grond is volgen mij tot 5 meter onder de straat van jezelf, verder zakt die olie volgens mij niet. Dus ze kennen er mooi d**d bij neervallen. Neem me niet kwalijk, maar dat gaat toch nergens meer over!? |
|
||||
|
||||
![]() Ik stond er ook van te kijken inderdaad. Vooral omdat het op eigen grond gebeurd is. (hoewel je het milieu natuurlijk nergens mag vervuilen)
Die 5 meter werd inderdaad niet gered. Was bij wijze van spreken niet eens genoeg om van de steen richting voeg te lopen, zo weinig. Belachelijk maar waar...