![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was hier laatst geen vraag over waar die was gebleven?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey is dat niet mijn oude gti? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze? ![]() Vond ik vorige week op t net toevallig ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toch wel ? ik had al z'n idee dat het jou auto was |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA !!! BOB godnondeju je bent een held heb je meer of een linkje ????? ![]() Vroeg me inderdaad laatst al af of die nog bestond of ooit wel afgemaakt was. Ondertussen, wielen is fail auto is dope ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De eigenaar van die groenige mk2 is volgens mij ook member op Golf1.info,
maar heb daar geen info of link kunnen ontdekken helaas. Wel een gaaf ding trouwens !!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jup, is uw oude gti ![]() na een grote beurt naar daar en terug gesnort. geen problemen gehad, enkel de koppeling heeft het niet overleefd... maar wel kunnen blijven rijden tot thuis! dus, goeie koop van mij denk ik dan ![]() grtz |
|
||||
|
||||
![]() Ben ik nu de enige die het niet mooi vind dat 3 kwart van de golfjes te laag op de grond ligt met wielen die te ver naar binnen vallen...?
Daardoor volgt de ronding van de velg de ronding van de wielboog nietmeer -> ![]() zoals die candy rode hierboven |
|
||||
|
||||
![]() Je bent niet de enige hoor...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Die rode is dik,
maar een MK2 zie ik liever wat hoger en op een schroefset, dan zo overdreven laag. Die zwarte staat perfect!! @ Boss, deze kwam ik toevallig tegen tussen de Worthersee foto's.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
9 van de 10 auto's die zo overdreven staan of plat liggen hebben airride! als ze de wagen omhoog zetten komt dat vanzelf weer goed.. |
|
||||
|
||||
![]() Mijne is gewoon static,.. nu een kleine 3,5 CM van de grond af op andere schoentjes:
![]() ![]() En t enige nieuwe bescheiden goodold 80's stickertje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar je hebt ook flink wat ruimte over met die kleine velgen
![]()