![]() |
|
||||
|
||||
![]() Superrrrr, gefeliciteerd kerel !
Hij haalde met stofzuiger zeker al die andere bakken in of nie-tan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd man!
|
|
||||
|
||||
![]() Graag fotos van de nieuwste trend op autostyling gebied, de RDW-style....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() hahaha is goed Rene. Ik zal morgen wat foto's maken.
|
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
![]() Van harte kerel.
|
||||
|
||||
![]() over 5 werkdagen gaat definitief de vlag uit....of niet
|
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd! Loon na hard werken!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit wordt de trent voor 2007 denk ik.... 6 meter boven NAP ![]() alles werd genoteerd, zelfs de diameter van de eindpijpjes ![]() ok...genoeg! Hier past makkelijk 20" tussen lijkt het wel. ![]() pic says it all..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow , is dat alles Edje...... Ik dacht daar komt me toch een boot aan, maar dit valt hardstikke mee!!! evengoed mooi dat het nu een Gayzestig op kenteken is
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() duo-penotti hoog ! mooi stijl Ed
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind het erg zat, binnen 2 weken is tie weer ok. No worries.
|
|
||||
|
||||
![]() super edward, ik wist dat het je ging lukken.
Top !
|
||||
|
||||
![]() nieuwe kenteken bewijs binnen, alleen een beetje jammer dat het exact de zelfde is als die ik ingeleverd heb. maar dan in een splinter nieuw jasje.
Niks G60, 118kW......GTI 16V en 95kW. SUKKELS!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() en nu....?
|
||||
|
||||
![]() Nou lekker dan! Wat ga je nu doen?!
|
|
||||
|
||||
![]() gebelt, excuses gehad voor het ongemak, brief getikt met het geval, overal netjes copy van gemaakt, originele delen erbij gestopt en aangetekend verstuurd naar Veendam.
en hopelijk zonder slag of stoot een aangepast document ontvangen, een bos bloemen en een weekendje weg. |
|
||||
|
||||
![]() PROFICIAT ED! Hartstikke mooi dat het nu gelukt is (en blij dat ik kon helpen met wat onderdelen). Laat me weten wanneer je weer eens langs kunt komen, neem gelijk je G60 ff mee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb je wel verse plaatjes..... ![]()