![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo golf country gti?
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Niet alles hoeft laag te zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt mannen
Quote:
Dat komt in orde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar respect voor de precieze aanpak trouwens
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt geweldig uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wordt een zeer knappe verschijning!
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks !
Meterkes gemonteerd, 3 jaar geleden gekocht. Heb voor deze gekozen omdat zo de origineel radio mag blijven alsook de casette houder. Pinkers en MFA hendels zijn ook nieuw |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waar heb jij deze meters gekocht ? wel vet! ![]()
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
![]() Ze komen van bij Duostyling, site bestaat wel maar geen reacties meer sinds een paar jaren :/
|
|
|||
|
|||
![]() Echt een super gti aan het worden. Wat was dan precies het probleem met de windage tray? Mischien een linkje naar de projectpagina's?
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul, zeg!
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier is het uitleg, wel niet van mij: Quote:
@Erik: idd, in 2012 zijn ze besteld geweest met de link dat je geeft. Hij moest 20 personnen hebben om een bestelling te maken, world wide. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jmmr zo een setje zou mij wel kunnen bekoren anders ![]() een setje gevonden op ebay 560 dollar ![]()
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) Last edited by piens1 : 19-01-2015 at 11:18. |
|
||||
|
||||
![]() 560$
![]() Heb ook nieuw Golf IV achter remklauwen geplaatst (origineel rechts was geblokeerd: MAAR zo zijn ze slecht geplaatst ! Ontluchter staat met zijn kop naar beneden, vond het raar, maar door de korte stalen remleiding kost ik ze niet ander plaatsen... natuurlijk zo kan je geen remmen ontluchten... Wel de stalen remleiding dat bijgeleverd zijn passen op een 88" model omdat bij dit model de origineel remleiding naar boven gaan bij de subframe... Bij een 87" model gaat dat langs onder : Zo gaat het bij mij: ![]() Dus twee stalen remleiding op maat besteld van Goodridge. Nieuw pinkers: ![]() Nieuwe lichten: ![]() Nieuwe luchtkanalen 16V nog in verpakking ![]() ![]() ![]() Bumper gaan halen die 20 jaar gestockeerd is geweest (achter ook maar niet geplaatst), luchtkanalen geplaatst, ruitensproeiers pot. ![]() Nog twee Recaro's op de kop kunnen tikken ![]() Dus nu heb ik er vier, der is wel een kleine verschil tussen de twee paren, op één paar staat het Recaro geschrifte op een plastiek plaketje en op de ander is dat geborduurde: ![]() Hoe het nu te wachten staat: |
|
|||
|
|||
![]() Mooie spulletjes ! Vind die Recaro's super bij deze auto!
Past de achterbank er een beetje bij qua stoffering? |
|
||||
|
||||
![]() Zoek voor die meters eens op Batan hier oo het forum.
Eigenaar van duostyling heeft hier ook lang gezeten.
|
||||
|
||||
![]() Stof is niet hetzelfde als origineel maar dat komt goed.
Het is zover: ![]() Onderste veerpoot geplaatst: ![]() Auto +- uitlijnen dat ik zonder rokende banden bij de bandenmarchand toekomt ![]() ![]() Naar beneden ! En dan hoogte afstelen, zo is het perfect, blijft confortabel, kan gerust cruisen en ook genieten van de bochten zonder te schuren. ![]() Zoals je kan zien, uitlaat heeft geen goed pasform en maak VEEL te VEEL lawaai, is gewoon te veel... ![]() Last edited by Jims : 24-01-2015 at 13:49. |
|
||||
|
||||
![]() Blijven toch echt mooie velgen voor onder een mk2.
|
|||
|
|||
![]() Super ding!
Dat over lawaai had ik al voorspeld.. |