![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit hoor met die sebrings
![]() word wel weer tijd ja dat ie aan het rijden komt staat al lang genoeg stil toch maja dat komt ook wel weer goed toch
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, ben er ook wel aardig tevreden mee Staat pas 2,5 maand echt stil. Daarvoor hebben ik d'r nog wel af en toe over de oprit gereden om te zorgen dat niet alles vast ging zitten ofzo. Maar wordt wel tijd dat ze weer eens de weg op mag en kan inderdaad. Jij hebt tussen die rommel van je zeker niet meer zo'n nokkenas liggen he?
|
||||
|
||||
![]() Sow, weer effe een kleine update erbij.
Die rode achterlichten waren leuk, maar gespoten. Na effe zoeken op marktplaats vond ik deze voor een paar euro: ![]() ![]() Rode achterkant, dus dit zijn wel originele als het goed is. En dan heb ik deze nog liggen: ![]() ![]() Een van de twee setjes 16v remmen. Ik ben deze nou aan het proberen netjes te maken, mocht dat mislukken heb ik nog fijn een reserve setje. Wat heb ik voor de revisie hiervan allemaal nodig? en zij er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten? Kan ik ze gewoon laten coaten? Of is het beter ze te spuiten met speciale lak? Ik denk namelijk dat coating erg dik is, en dat dan niet alles meer zo goed gaat passen. Helemaal gepolijst leek me ook wel een leuk idee, maar hoe krijg ik dat geconserveerd? Welke delen moet ik in ieder geval blank laten? Nog effe een shot van de werkzaamheden, als je het zo kan noemen, dat ge-staalborstel. ![]() En deze speeltjes zijn ergens anders al voorbij gekomen, maar ik zet ze hier ook nog maar effe neer. Chrome deursloten uit een Audi 80. ![]() ![]() Als de tuut helemaal klaar is komt deze er nog in, maar ik moet even de antennekabel nieuw aansluiten omdat die losgetrokken is uit de radio (dat heb ik eens niet zelf gesloopt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bier met draaidop? Poedercoaten zou wel mooi zijn maar ik zie zo even niet hoe je de glade wand kan beschermen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maltbier. ![]() Geen alcohol tijdens het bedienen van zware machines of staalborstels. Heb trouwens ook nieuwe zuigers nodig, tenminste eentje. Ik heb twee setjes, en bij eentje zat geen een zuiger, en bij de ander ontbrak er ook eentje... Was de prijs dan ook wel naar trouwens, dus dat is geen probleem.
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg trouwens, Motip spuitbus. Kleur? Zwart misschien? Of ga je voor de kroegpeekaas? (mijn klauwen voor zijn geel dus eigenlijk moet ik niks zeggen, maar dat was al zo toen ik de wagen kocht.
Gewoon goed ontvetten/reinigen. Revisiesetjes heb je he, voor die klauwen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was aan 't denken ze gewoon weer rood te spuiten, maar weet niet of dat niet wat te opzichtig is voor deze auto. Gewoon netjes zilver leek me ook wel netjes, en omdat ik de laatste tijd in alles een polijstproject zag, dacht ik dat hier ook mee te doen, maar denk niet dat dat echt mogelijk is... Zwart worden ze in ieder geval niet, ik moet wel een beetje loon van mijn werk krijgen, en zwart is ook maar... zwart. Die setjes gewoon bij de dealer halen? Of zijn ze ergens anders goedkoper met gelijke kwaliteit? En wat kosten die zuigers ongeveer? Zullen toch niet zo gek duur zijn denk ik, hoop ik. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, wat je zelf zo vaak zegt: http://www.volksforum.com/forum/search.php?
Ik heb geel: ![]() Mijn auto is Helios Blauw, LA5Y |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, ik was effe op de luie tour. ![]() 't Is ook al laat. Valt nog best wel mee op jouw auto, je ziet 't niet echt duidelijk. Mooie kleur trouwens, Helios Blauw. Mijn tweede Golf was ook Helios blauw, 1.6 op kenteken, maar ik heb geen idee wat er echt voor blok in zat. Dat ding was aardig rap... Kwam uit 1988, en heb er nog steeds spijt van dat ik d'r verkocht heb. Maar dat heb ik eigenlijk wel van de meeste auto's.
|
||||
|
||||
![]() Haha
Quote:
Zo'n bruin vermoeden had ik al. Moet ik er wel bij zeggen ik heb G60 remmerij, dus de schijf is vrij groot en ik heb veel spaken. Maakt nogal uit. 16V is wel kleiner dus zie je de kleur beter denk ik zo. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik heb Teardrops. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zwart!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Sorry maar dit zijn toch geen 16v remmen? Althans niet de klauwen voor de 256mm schijven, maar gewoon de g40/golf1 gti/golf 2 gti tot '89/vw2 klauwen? Ik heb de geleiders en geleiderbussen vervangen, en met motip hittebestendig zwart gespoten, geen kroegpk's, maar wel rode Ferodo ds2500 blokken, dus het ziet wel beetje sportief uit... Stahlflex remleidingen zijn onderweg... ![]() ![]()
Last edited by Berserker : 01-11-2006 at 11:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet d'r goed uit. Die klauwen zijn me verkocht als zijnde 16v klauwen, dus ga d'r dan ook vanuit dat dat zo is. Het zijn in ieder geval geen Girling ofzo. Maarja, maakt ook niet zo heel veel uit, ze zijn groter dan die pieledingetjes die er nu op zitten: enkele ongeventileerde schijfjes, flinterdun en piepklein. Die slangen zorgen er toch voor dat je een andere dot-code remvloeistof kunt gebruiken he? Ik was er ook aan aan 't denken die d'r op te zetten. Ze houden een stuk langer, zien er beter uit en het remt beter. De rubberen leidingen moeten toch vervangen worden. Waar haal je die voor een goede prijs?
|
||||
|
||||
![]() Deze zaten op de gti tot '89 maar hadden dus de 239 mm geventileerde schijven, Ik heb deze nu ook voor mijn audi klaargemaakt omdat ik ook geventileerde schijven wilden.
Normale rubberen remleidingen zetten uit bij hard remmen en dus verlies je remdruk, de staalflex kunnen bijna niet uitzetten vanwege t gevlochten stalen omhulsel, dus directer remmen.... ![]() op ebay kosten die leidingen 100 euro voor 4 stuks (nieuw) maar ik had een 2dehands setje gevonden voor ene leuk prijsje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan komen die d'r in. De prijs van gewone VAG rubber-leidingen is ongeveer gelijk geloof ik. Over dit DOT-code is laatst ergens een topic geweest, ik ga daar maar eens naar op zoek.
|
||||
|
||||
![]() Moest inderdaad laatst 1 stukkie hebben en dat was 41 euro. Bij de achteras heb je 2 slangen per kant. Dus 6 slangen heb je dan nodig.
Maar die stahlflex slangen, is dat compleet staal en niet stiekem staal omvlochten? |
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoelde zulke leidingen dus.
http://www.volksforum.com/forum/sho...6&highlight=dot @Ruben: zou ik niet durven zeggen, maar ik denk dat ze omwikkeld zijn. Denk niet dat dat staal-vlechtwerk zo vloeistofdicht is... ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 01-11-2006 at 21:20. |
|
||||
|
||||
![]() De naam is Ruben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat er toch. ![]() (ik moet ook gewoon quoten ipv typen)