![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehe, eindelijk wat nieuws in deze thread.
Naafgat uitgedraaid, velgen gespoten (gewoon zilver, achterzijde en binnenkant in zwarte zincprimer). Ook eindelijk de portemonnee getrokken en banden gekocht (Proxes 195/40/16). Wielen gaan er morgen onder, ben benieuwd naar het resultaat. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() m.a.w. jij zit morgen in millshit? of is de dieselt in harlem?
|
||||
|
||||
![]() In Harlem v1.0. Maandag wel in m'schot.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Stijnus! Ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit!
![]() ![]() Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien onder die Die-die-turbodiesel.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind 7J 16" staal in 4x100 speciaal genoeg om als mooie zomervelg door het leven te kunnen
![]() En winter wordt het toch niet meer in NL. Drive more SUV's, the weather just keeps getting better!
|
||||
|
||||
![]() ik zeg: monteren monteren!!
|
|
||||
|
||||
![]() Beetje bewogen feauteauxs helaas, sorry
![]() Ook beetje lompe wielbouten, maar had niks anders zo gauw. Morgen maak ik er Golf 1 plastic naafkapjes op om het af te werken! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
![]() leuke wieltjes !!!!
achter nog een stukje zakken ?? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() mooi wiel, keertje wat anders zo..
|
|
|||
|
|||
![]() ja, echt dik!
|
|
||||
|
||||
![]() Passen Caddy Mk3 kapjes niet? Die wil ik nog gaan halen voor mijn staaltjes. Die zijn 140mm in doorsnee en denken alles af.
|
|
||||
|
||||
![]() damn...wanneer staat dit apparaat weer te koop?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Soeper toll!
![]() Wielbouten zijn idd een beetje lomp. Naafkapjes en andere wielbouten maken het af ![]() Zoek zelf ook nog van die naafkapjes voor op mijn 15" stalen renault wielen (dat moet ook passen lijkt me..?) Waar ga jij die naafkapjes vandaan toveren, dealer of sloper? ![]() Btw, 2 dingen; of op een andere dag dan zondag foto's schieten of op zateravond minder drinken ![]()
|
||||
|
||||
![]() LOL, idd zijn wel hele slechte foto's.
Was blijkbaar wat te donker voor flitsloze rappe foto-praktijken ![]() Ik wil gewoon Golf 1 laat type naafkapjes gebruiken (plastic), die klemmen simpelweg tussen de wielbouten vast en passen dus op alles wat 4x100 is. Heb er nog een bak vol liggen, dus komt gewoon uit eigen voorraad ![]() Achter lager: ja, mee eens...maar ga het niet doen. Het is een Van en zo wordt ie ook gebruikt: regelmatig ligt er allerlei rommel achterin dus hij moet wel wat laadvermogen hebben.
|
|||
|
|||
![]() hijs braaf!, niets meer aan doen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg netjes stijn mooie golf zo mag er wel zijn zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's, hahaha. Maar volgens mij is dit in de wijk waar me broer ook woont.... LOL
|
||||
|
||||
![]() -Iets- betere foto's, normale bouten en Golf 1 naafkapjes:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()