![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het best! Dat met 16 klepper hoor je wel meer. Dan ben je echt laag. Iemand die niet genoeg verstand van heeft betaald straks een 16 klepper bedrag voor een 8 klepper.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind dat dus echt laag als je zo'n soort streek uithaalt. Mja uit goed fatsoen flip je dan maar niet uit op zo iemand, maar ze verdienen het eigenlijk wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pff welk fatsoen? Als ik zoveel km rij en tijd vrij maak voor 4 velgen of een auto en t klopt niet, nou dan garandeer ik je dat ik mijn fatsoen niet houd... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee, inderdaad. Dan is er mooi een dik probleem. Vraag dan altijd eerst aan de verkoper hoe hij het gaat oplossen. Anders bedenk ik wel wat. Heb het tot nu toe 1 keer gehad.
|
|
||||
|
||||
![]() Van die gek met zijn pirelli II
Ats velgen van Fondmetal ![]() http://auto-diversen.marktplaats.nl...F9%2FxA%3 D%3D |
|
||||
|
||||
![]() en dan die prijs.....
fondmetal levert minder op dan echte ATS dus met 100E moet je al blij zijn, en dan 350 vragen..
|
||||
|
||||
![]() Hij woont maar 5 minuten van mijn huis.......
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaan we effe koppie koffie pakken? Quote:
We zouden natuurlijk kunnen gaan bieden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus verlaag je jezelf naar hetzelfde niveau??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pff hoezo dat, nee ik zal zeggen, ohw nee dat zijn de verkeerde , excuses van t nemen van uw kostbare tijd meneer.... ![]() ![]() Tuurlijk zeg je er iets van, en denk maar niet dat dat van een vrolijke noot zal zijn... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Precies, die gasten proberen je gewoon een poot uit te draaien.
Uitkafferen die hap. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind ik ook. Als ik een paar uur in de auto heb gezeten, wat me tijd en geld kost, blijf ik echt niet beleefd. Dat heeft met verlagen van niveau niks te maken.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb toch ook maar eens wat gezocht maar een golf MKII Pirelli.....
Die is echt nieuw voor mij, misschien mijna maar tot michelin uitvoering verklaren hahaha |