![]() |
|
|||
|
|||
![]() serieus? fixen di handel aub
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals je weet erg mooie Einser die je daar hebt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt vreselijk leuk autotje dat je daar hebt
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dank voor het compliment maar di komt er niet duidelijker op te staan.Het internet is groot genoeg voor gefrustreerde vrijgezellen ;-).Haha grapje kerel..
Greetz |
|
||||
|
||||
![]() één van de mooiere op retro!
|
|
|||
|
|||
![]() @ DeNB3rt: Thx voor het compliment.Altijd leuk om te horen :-).Heb trouwens nog een leuke foto van de achterkant.Ben wel zo goed als zeker dat er kleine lichtjes in komen omdat ik nogal een freak ben op het gebied een auto zo origineel mogelijk te zetten.En gezien het bouwjaar horen daar dus kleine lichtjes bij :-).
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan krijg je dus zoiets, indeling van de lampen klopt niet helemaal geloof ik. Maar daar moet je maar even doorheen kijken
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heel erg bedankt kerel ik wou het zo graag eens zien maar ben zelf zo geen ps goochelaar.Zo moet het dan komen ja.Wat denken jullie doen of niet??
|
|
||||
|
||||
![]() K heb zelf de grote lichten nooit lelijk gevonden, maar ik zeg in dit geval: DOEN!
|
||||
|
||||
![]() waarom heb je er grote lichten in gezet ?
en is dit zomaar uit te wisselen naar grote, andersom gaat het toch niet ? zou wel beter staan als het ook klopt qua bouwjaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
in beide gevallen moet (in principe) het achterpaneel verwisseld worden.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de grote lichten er niet ingezet.Is door vorige eigenaar gebeurd.Het achterpaneel moet idd veranderd worden maar weet eentje te koop origineel vw in nieuwstaat.Nu zit ik alleen met de vraag of dit kleurverschil zou geven?Ik denk het niet aangezien de lak nog vrij recent is en de auto nooit buiten heeft gestaan..
|
|
||||
|
||||
![]() je hoeft er toch geen ander panneel in te zetten?? Aangezien de huidige in nieuwstaat is.
Is hier iemand die het al eens gedaan heeft? ik dacht dat er enkel een stukje ingelast moest worden waar het dichtmoet, vertinnen,klaar? Dan hoefje enkel maar een klein stuk bij te laten spuiten |
|
|||
|
|||
![]() ja zou ook graag wat meer info hier over hebben als het waar is wat DeNB3rt (kutnaam om telkens te kopieren trouwens
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat ik er van denk, montage gaten in een stook uitslijpen. 2 dummielampen kopen en deze monteren. Strookje er aan vast zetten en vasthechten. Volgende stap, 2 plaatjes of 1 grote plaat tussen de achterlichten inlassen.
Dat is makkelijker als het hele paneel vervangen en net zo goed. Netjes vertinnen en gaan met die banaan! |
|
||||
|
||||
![]() een achterpanneel vervangen vergt trouwens redelijk wat skills en veel werk. Als je de orginele naad wilt behouden tussen je achterschermen etc...
Een plaatje maken en inlassen zal wss echt wel het makkelijkste zijn. Moest je huidig achterpanneel rot zijn, lijkt de keuze wel vanzelfsprekend om een nieuw in te lassen. |
|
|||
|
|||
![]() De rand onder de achterlichten is anders, en probeer maar eens een klein achterlichtje op de plek te houden van je huidige grote achterlichten... gaat niet passen... De rand onder je achterlichten (net boven de bumper) loopt nu helemaal van links naar rechts en is lager als dat het bij kleine achterlichten is. Plus bij kleine achterlichten loopt die rand niet door...
Kortom, niet beunen maar je hele achterpaneel vervangen! |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt MellyVille.Was het toch zowiezo van plan hoor iemand had het me al eens uitgelegd zoals jij nu.
|
|
|||
|
|||
![]() Voor de rest ni slecht bedoeld hoor maar beste lijkt me dan toch het hele paneel te vervangen :-)
|
|
||||
|
||||
![]() benieuwd naar het resultaat.
|