![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat nog wel op 9J ook.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik had 195/45x15 op 8,5 j ,past ook makkelijk ,zou zelfs op 9 j nog wel gaan .
Hangt wel af van de soort en merk band trouwens ,de ene band valt veel breder dan de andere .
|
||||
|
||||
![]() http://www.mijnalbum.nl/Album=CX6WIOOK
hier paar fotos van staal onder mijn mk2 nog zonder banden worden nu prof gestraald en daarna prof gespoten dan banden erom heen en dan kan ik ze monteren en opzoek gaan naar een setje voor in de zomer |
|
||||
|
||||
![]() Waar laten doen, en wat waren de kosten?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() van der mik in vinkeveen
kosten waren 19 euro de velg tot 3 inch daarna in overleg randen gingen van 0,5 inch tot 3 inch voor 19 euro elke keer 0,5 erbij wat verbreed kan worden kwaliteit is gewoon weg super zal even fotos posten als ik ze terug heb van de spuiter |
|
|||
|
|||
![]() Hey, weer ff verder over t verbreed staal gaat binnenkort toch in de planning komen
![]() wat kan ik nu het beste laten verbreden? 14" golf velgen of 15" opel velgen? en tot hoe breed is het goed te doen? Wil wel iets aan me wielkasten veranderen... Maar hoe precies? |
|
||||
|
||||
![]() 16" Mini velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
195 45 15 op 9j ![]() |