![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Domi : Inderdaad iets te snel gekocht ja, was zaterdag en niet lang voor het sluiten van het postkantoor
![]() Bra is er wel af geweest maar met de kap omhoog en zo dus niet goed kunnen zien (eigen schuld dus...) . Roest onder voorruit ook gezien uiteraard, maar dit waren slechts blaasjes en helemaal niet rot werd mij verteld (dus ook eigen schuld, rubbertje omhoog halen en dan had ik zo met mijn vinger naar binnen gekund). Wat de technische mankementen betreft, ik ben geen monteur en ga er zelf een beetje van uit dat zo'n liefhebbersauto zijn onderhoud wel op tijd krijgt... |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil hem ook wel van je overnemen?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Doe maar een bod via PM.
Kan met of zonder BBS. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Done ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat je je door dit soort dingen uit veld laat slaan, toon eens een beetje doorzettingsvermogen man.
Ik heb afgelopen winter ook de raamsponning van de GTI laten lassen en spuiten waardoor het dak ook moest. Rekening van 750E maar het moest wel even gebeuren.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat zeg ik ![]() Quote:
ff weekendje friesland jan ![]() altyd gezellig plannen we gewoon een meeting er om heen ![]() ![]() als jurgen dan ook eens komt met zijn rose jetta rijd binnen kort heel volksforum nederland weer mooi rood rond ![]() Last edited by voklswien : 19-08-2007 at 17:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() vwleusden: doorzettingsvermogen heb ik zat hoor, alleen het laatste jaar al meer dan genoeg gezeik gehad met auto's en begin het nu een beetje beu te worden that's all...
|
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat is de oplossing geworden dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je een auto technisch in orde maakt en je verkoopt hem weer en koopt een andere 2dehands wagen terug koop je altijd weer achterstallig onderhoud. Je doet het jezelf eigenlijk aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb je ook helemaal gelijk in
![]() Maarre ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geheim?
|
|||
|
|||
![]() Nee hoor, helemaal geen geheim...
Auto blijft hier, hoe en wat weet ik ook nog niet precies. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je ook elke week opnieuw de ellende van een ander koopt blijf je aan de gang. Knap eens een auto helemaal zelf op dan weet je wat je hebt. Die raamsponning heeft iedere MK2 bijna last van. Bij MIVWCD word dat in een avondje gerepareerd.
|
|||
|
|||
![]() Ben ik ook van plan .
Vandaag is de auto technisch helemaal nagekeken, nog behoorlijk wat aan het licht gekomen maar deze week worden alle onderdelen besteld/ gezocht en kan er aan begonnen worden. De uiterlijke afwerking ben ik nog niet helemaal zeker van, het moet eerst maar eens goed zijn... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beter dat je verder gaat met de auto, het is gewoon een gaaf ding zou zonde zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarom moet er dan een slotje op??
Het gaat toch gewoon door!
|
||||
|
||||
![]() Velgen zijn verkocht zag ik wel !
![]()
|
||||
|
||||
![]() En ook wat ervoor in de plaats is gekomen