![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf!
|
||||
|
||||
![]() Hij's fijn!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat van die chromen bies was ook wel mijn idee ja, denk dat een paar nette chroombiesen op de bumpers i.c.m de emblemen en straks de chromen spiegels wel mooi afsteken op deze kleur.
Een nette achterbumper of alleen de bies is hier dus zeker welkom ! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Harten van de velgen zijn nu matzwart gespoten. Ik wilde de wielen eigenlijk hoogglans beige spuiten maar wou dit eerst ff proberen... Vind het zelf wel goed staan eigenlijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele leuke wagen geworden !
En het staal ziet er zo ook goed uit !!
|
||||
|
||||
![]() nice, nix meer aan doen, staat erg lekker.
|
||||
|
||||
![]() Wat staat dat ding goed in de verf... Je mag de mijne ook wel komen rollen
![]() Maar die velgen lijken op deze manier optisch wel kleiner vind ik...
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad een puik rolwerkje geweest... als je ook nog even tijd hebt om een bus te doen?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jongens jullie weten toch dat alles er op de foto beter uitziet dan in het echt
![]() Zit best hier en daar een zakkertje maar ben zelf ook behoorlijk tevreden over het resultaat. Morgen ga ik denk ik eens kijken hoe een matzwarte motorkap hem staat ! |
|
|||
|
|||
![]() En wie had dit gedacht van zo'n oude 1.3
![]() ![]() Vanmiddag op de terugweg van Alles VW zelfs nog een keer de 190 aangetikt, maar dat was bergaf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vin je et gek met die donuts eronder
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi gedaan jan echt goed die kleur
leuke rat |
|
||||
|
||||
![]() Hé die rooie punten op de teller heb ik nog niet eerder gezien, waar staan die voor?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zijn de maximale schakelmomenten ,dus mag je max 40 in de 1e ,75 in de 2e ,enz Dit is omdat er geen toerenteller inzit ,heb je die wel dan zitten de puntjes er niet op ,want dan kun je zien aan je toerenteler hoe ver je kunt gaan .
|
|||
|
|||
![]() Dacht al zoiets maar wist het niet zeker....
Meestal zit ik bij de 120 al lang in z'n 4 trouwens hoor, ik schakel als een oude man. |
|
||||
|
||||
![]() Heel gaaf!
|
||||
|
||||
![]() Leuke golf, zier er echt goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nette bak! Goeie ideeën voor die van mij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ratje geworden, ben er normaal niet zo kapot van want je word er mee doodgesmeten vandaag de dag, maar deze vind ik wel goed
![]() ![]()