Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 27-11-2007, 13:13
klaas's Avatar
klaas klaas is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 400
Default

Merk nu sinds een jaar hoeveel mensen met andere dingen bezig zijn ipv autorijden.
gewoon kletsen, bellen, scheren, slapen en ga zo maar door.
Ook merk ik dat:
ze in de file denken dat je op de linker/rechter baan sneller bent
ze op de snelweg links blijven rijden omdat ze al 120 rijden, niet omdat ze inhalen
ze in een motor een uitdagening zien om te kijken of ze met hun gti/gsi sneller kunt wegtrekken/ racen (ja dat kan )

ja inderdaad ik rij nu motor
En bedank al die lieve mensen die heerlijk in de file staan en mij er toch langs laten
__________________
voor dat je het weet is de zomer alweer om :

www.ijsbus.nl
Reply With Quote
  #42  
Old 27-11-2007, 17:20
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Zojuist, op de fiets terug had ik er weer eentje. Paralelweg midden in Arnhem. Gelijk aan de Johan de Witlaan. Daar fiets ik altijd als ik weer terug wil naar huis. Er is een ingestraat fietspad. Bij de kruisingen bevinden zich verkeerslichten, ook bij deze paralelweg. Er reed een auto vlak voor me (allemaal hobbels dus die zijn prima bij te houden). En die drukt hem zo het fietspad op om voor te sorteren om rechtsaf te slaan.

En mij vervolgens vreemd aankijken als ik er links langs ga. En gebaar van opletten waar je rijdt...

Gebeurd elke week wel een paar keer, dat je er links langs moet op dat punt.
Reply With Quote
  #43  
Old 27-11-2007, 17:22
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Haha, laat ik maar niet vertellen hoe ik me op de fiets in het verkeer gedraag.
Dat is nog erger dan in de auto...
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #44  
Old 27-11-2007, 17:25
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Ik zei ook niet dat ik alles goed doe...

Maar ik zou wel graag gewoon rechtdoor willen fietsen als er toch geen auto oversteekt. Ik ga ook op de fiets omdat je dan sneller bent als al het andere vervoer wat je zoal in de stad tegenkomt (behalve brommertjes, maar dat kost weer meer).
Reply With Quote
  #45  
Old 27-11-2007, 17:29
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by RubenD
Ik zei ook niet dat ik alles goed doe...

Maar ik zou wel graag gewoon rechtdoor willen fietsen als er toch geen auto oversteekt. Ik ga ook op de fiets omdat je dan sneller bent als al het andere vervoer wat je zoal in de stad tegenkomt (behalve brommertjes, maar dat kost weer meer).


Mwah, dan ga je toch gewoon de stoep op.
Ik heb een hekel aan asociale automobilisten, maar ik denk dat ik een van de asociaalste fietsers ben.
Stoplichten zie ik de helft van de tijd niet eens, goede of verkeerde kant van de weg stoor ik me niet echt aan, voetpad, straat en fietspad is eigenlijk allemaal fietspad... klote stads-mountainbikers. :P
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #46  
Old 27-11-2007, 17:46
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Mja, zo ga ik ook wel te werk. Links kijken, rechts kijken, geen auto's of ander spul wat zeer kan doen? Nee, doorfietsen maar!
Reply With Quote
  #47  
Old 27-11-2007, 18:21
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 612
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
Ik snap niet waar die reacties vandaan komen over hoe mensen aan hun rijbewijs zijn gekomen... Het doet me een beetje een beeld geven dat je niet snapt waarom mensen niet beter anticiperen op je eigen waardeloze-onervaren-niet-vooruitdenkende-niet-rekeninghoudende-met-de-gemiddelde-ander-zijn-rijstijl rijstijl.


Snap jij dat niet? Ik zal es ff uitleggen......
Vandaag, op een kleine rotonde in een dorpje met geen stoplichten en haaien tanden voor de mensen die de rotonde naderen, een dwaas in een kanon van een mercedes die ff vol op de rem trapte om iemand die zat te wachten om de rotonde op te rijden voor te laten gaan Ik snap niet hoe die aan zijn rijbewijs is gekomen......

Vandaag, ietsjes later, iemand die dood leuk in de midden van de straat stopte zonder aan te geven wat ie van plan was en zonder alarm licht te voeren om ff een brief in de brievenbus te deponeren Ik snap niet hoe die aan zijn rijbewijs is gekomen......

Vandaag, iemand die zijn auto precies voor een bocht parkeert resultaat dat ik niet kon zien of er een andere auto aankwam en dus bijna de audi in de voorkant van een bus geparkeerd had Ik snap niet hoe die aan zijn rijbewijs is gekomen......

moet ik doorgaan?
__________________
Quote:
Originally Posted by Tjaap
verste reis, waren sinds 1978 onderweg
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote
  #48  
Old 27-11-2007, 18:28
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
Vandaag, ietsjes later, iemand die dood leuk in de midden van de straat stopte zonder aan te geven wat ie van plan was en zonder alarm licht te voeren om ff een brief in de brievenbus te deponeren Ik snap niet hoe die aan zijn rijbewijs is gekomen......


Tijdens een rijexamen hoef je geen brieven te posten hoor
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #49  
Old 27-11-2007, 19:17
Siroj.'s Avatar
Siroj. Siroj. is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 408
Default

Ik haat die bumper klevers. 50cm voor me reed er vanmorge weer zoon gek
Reply With Quote
  #50  
Old 03-12-2007, 19:25
Menace's Avatar
Menace Menace is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,371
Send a message via MSN to Menace
Default

Quote:
Originally Posted by Zollie
precies hetzelfde antwoord hier!
en ook raar, dat maar heel weinig mensen gewoon structureel bij elke wijziging van richting hun daarvoor bestemde aanwijzer gebruiken, hoe moeilijk is het?

Dat vind ik nog wel het MEEST irritante.

Rijd tegenwoordig tusen stadskanaal en Drachten op en neer met mijn jetje.
Vooral op de terugweg valt het op hoeveel mensen zitten suffen achter het stuur, eerst flink de gang derin om 200m verder weer vol in de ankers te gaan om niet hun voorganger in de kont te rijden...waarom niet rustig met de rest mee gangetje 110 a 120 dervoor...

Begrijp me niet verkeerd, ik mag ook wel esa lekker gasgeven maar doe het dan als je ruimte hebt en niet in de avondspits in de regen en en het donker
__________________
Golf 2 GTI 16V (86)

Passat 35i 1800i CL sedan

13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met...

Ascension is the mother of all mockups
Reply With Quote
  #51  
Old 03-12-2007, 21:19
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
Snap jij dat niet? Ik zal es ff uitleggen......
Vandaag, op een kleine rotonde in een dorpje met geen stoplichten en haaien tanden voor de mensen die de rotonde naderen, een dwaas in een kanon van een mercedes die ff vol op de rem trapte om iemand die zat te wachten om de rotonde op te rijden voor te laten gaan Ik snap niet hoe die aan zijn rijbewijs is gekomen......

Vandaag, ietsjes later, iemand die dood leuk in de midden van de straat stopte zonder aan te geven wat ie van plan was en zonder alarm licht te voeren om ff een brief in de brievenbus te deponeren Ik snap niet hoe die aan zijn rijbewijs is gekomen......

Vandaag, iemand die zijn auto precies voor een bocht parkeert resultaat dat ik niet kon zien of er een andere auto aankwam en dus bijna de audi in de voorkant van een bus geparkeerd had Ik snap niet hoe die aan zijn rijbewijs is gekomen......

moet ik doorgaan?



Je vraagt toch ook niet of je moet beginnen?
Reply With Quote
  #52  
Old 03-12-2007, 21:52
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 844
Send a message via MSN to Heleen
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Haha, laat ik maar niet vertellen hoe ik me op de fiets in het verkeer gedraag.
Dat is nog erger dan in de auto...


Ik ga mee en verhoog met 10... zo in de stad leer je je wel redden op je fietsje (al is Breda eigenlijk nog niet eens echt een stad te noemen) .

Bijna alles is al genoemd. Richtingaanwijzers is ook het eerste dat in mij opkwam, alleen met die tegenstelling dat ik juist het idee heb dat mensen zonodig alle dure opties op hun auto moeten hebben om ze vervolgens niet te gebruiken. Wat mij niet zozeer in het verkeer opvalt (want daar hoor ik niet meer echt bij de laatste 3,5 jaar) maar wel bijvoorbeeld in de krant:

Van het weekend weer twee jongeren (dat is dus onder de 25 jaar) opgepakt met minimaal 8 keer het toegestane promillage in hun bloed. Achter het stuur van hun auto, wel te verstaan. Dát vind ik pas bizar, vreemd, opzienbarend. Of misschien is het wel heel normaal, gezien de noodzaak van campagnes tegen het nieuwe 'comazuipen' dat ook regelmatig de kranten haalt dezer dagen.

Bumperkleven op een auto met kids? Wat dacht je van ouders die hun kinderen nÃ*et insnoeren en wél ruim over de max. snelheid gaan?

9 van de 10 auto's heeft op welke plaats dan ook één of meerdere dvd-schermpjes hangen. Whatever happened to 'We doen de dieren, ik noem er één en dan moet jij er eentje noemen waarvan de naam begint met de laatste letter van mijn dier' en dan maar uren lang zinnen op dat dier dat eindigt op een Y, of 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' of 'scrabble, the travel edition'? Ik ben nog geen kwart eeuw of ik voel me al oud.. en het komt allemaal door de rest van de wereld! Ik heb overigens ook nooit een tv in mijn slaapkamer gehad

Toen ik nog chauffeurde en dus regelmatig op Schiphol kwam viel het rijgedrag in het algemeen van de gemiddelde taxichauffeur me wel op.. maar dat is al lang en breed oud nieuws natuurlijk. Zo'n geel bordje is natuurlijk ook gewoon een wildcard in vermomming.

Oh ja, tot slot, als sommige mensen hier rijden zoals ze spellen, dan houd ik mijn hart vast... ook al tot in den treure uitgediept en uitgekotst, dat onderwerp. Maar toch viel het me wel op en verbaasde ik me over alle trainwrecks en frontale botsingen in de drie pagina's van dit topic

Goedenavond!
__________________
I HAVE GONE TO FIND MYSELF
If I come back before I return,
keep me here.

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote
  #53  
Old 03-12-2007, 21:56
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 612
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
Je vraagt toch ook niet of je moet beginnen?

Klopt, toestemming hoef ik niet
__________________
Quote:
Originally Posted by Tjaap
verste reis, waren sinds 1978 onderweg
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote
  #54  
Old 04-12-2007, 00:14
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
Klopt, toestemming hoef ik niet


hoe voelt dat nu?



Had vrijdagavond nog een bijzonder geval trouwens. Ik dacht nog, hoe komt die aan zijn rijbewijs! Druk op de weg, mensen willen naar huis, anderen moeten er niet aan denken heel het weekend met hun vrouw te spenderen, er rijden nog veel vrachtwagens...

degene die geen haast heeft om het hele weekend bij zijn vrouw te zijn haalt in.... +/- 7x haast hangt er achter... Daarachter sluit ik aan. Dus we rijden met 8 maal haast achter 1x misschien had ik er toch achter moeten blijven rijden... Komt me een nog haastiger iemand achterop, die begint te seinen.

Heb je het plaatje? Er rijdt dus een sliert van 9 auto's, waarvan ik net de laatste ben... Komt er iemand, nummer 10, aansluiten die gaat seinen, wat ik dus ontvang. Terwijl ik er niks aan kan doen........

Heb je dan een plaat voor je harses of niet? Maar goed, het werkte deels... Want ik moest er eigenlijk toch af, dus ik ging naar rechts, kerel geeft volgas om direct weer te moeten remmen, aangezien hij maar 5 meter op kon schieten... Ik laat beetje gas los en ga achter hem rijden, en ik denk, even testen of mijn grootlicht ook nog werkt. best wel... Maar heb er toch een uitgebreide studie van gemaakt. Het bevalt mij nog altijd goed om regelmatig lekker om kinderachtig te doen... En ik was toch al te laat...
Reply With Quote
  #55  
Old 04-12-2007, 01:33
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
Ik laat beetje gas los en ga achter hem rijden, en ik denk, even testen of mijn grootlicht ook nog werkt. best wel... Maar heb er toch een uitgebreide studie van gemaakt. Het bevalt mij nog altijd goed om regelmatig lekker om kinderachtig te doen... En ik was toch al te laat...


Ik heb echt oprecht zitten lachen achter m'n pc, gebeurt me tegenwoordig niet vaak meer bij de meeste reacties op dit forum...

maar hier moest ik toch wel smakelijk om lachen, misschien vooral ook omdat ik mezelf hier toch wel een beetje in herken

Afgelopen zaterdag ging ik met m'n pa's Golf mk4 variant SDI naar Lichtenvoorde om wat spullen voor het cabrio project op te halen.
Volledig bewust dat er toch wat pk's missen onder de kap begeef ik me de hele rit over de duitse snelweg op de rechtse baan, soms kom je dan een langzame hollander tegen in een franse auto die je dan moet inhalen, maar dat kan ook met de hendel van de cruisecontrol (kan ik tenminste lekker relaxed blijven zitten).

Goed oplettend of er geen snelle duitsers (auto's en bestuurders) in m'n spiegel opdoemen, ga ik proberen een voorligger en vrachtauto in te halen.
Het snelheidsverschil tussen mij en de voorliggers was niet gering te noemen (80km/h en ik 120km/h) dus de cruisecontrol moest ook al drie keer slikken van de echt te lage snelheid voor een duitse snelweg

Dus vol goede moed ga ik die dag voor de derde keer de linkerbaan op, alleen zie ik helaas te laat dat dit keer ineens een gloednieuwe Audi A8 in m'n spiegel verschijnt.
Alsof hij zo ineens uit een mistwolk verscheen was hij er, enigzins bekend met de gevoelens die de bestuurder waarschijnlijk zou gaan krijgen zette ik m'n knipperlicht naar rechts aan.
Dit zodat hij er rekening mee kon houden dat het nog even zou gaan duren maar dat ik ook het liefst zo snel mogelijk aan de kant zou gaan!

De gezette A8 bestuurder begint echter gelijk met de ontzettend grote xenon lichten te knipperen, en meent ook met z'n "vingertje" naar z'n hoofd te moeten wijzen -> zo dus:

Een beetje geïrriteerd ga ik dan doch uiterst langzaam naar rechts, als het zo moet hoef ik ook niet "zo snel mogelijk" naar de rechterbaan.
Vervolgens komt meneer naast me rijden en maakt enkele gebaren waarop ik uiterst grappig reageer. (vind ik zelf dan he)
Met een grote glimlach trek ik m'n armen en schouders op, waarna ik mezelf een aantal keer moeizaam aan het stuur uit m'n stoel trek, waarmee ik eigenlijk bedoel dat ik er ook niets aan kan doen dat het zo'n traag hok is!

Ik had gehoopt op een glimlach en een iets beter humeur van onze gevleugelde A8 rijder, hijzelf was er echter minder van gecharmeerd, en ik kreeg dan ook een middelvinger, waarmee ik dus in zijn geval een flink opgezette "duitse bokworst" bedoel.
Toen het mij duidelijk werd dat mijn goede bedoelingen niet aan hem besteed waren, heb ik maar heel nadrukkelijk gegaapt hopende dat hij dat wel zou begrijpen.

Jawel hoor, dat had hij wel begrepen meneer wees nog eens naar z'n hoofd "" en trapte vervolgens weer flink z'n gaspedaal in, en schoot er in z'n F16 vandoor...
Ik ben helemaal niet zo met het milieu bezig, maar op dat moment bleef het mij niet onopgemerkt dat daar weer 16 Kilo aan co2 ging.
Helaas moet ik dan concluderen dat het zo ook kan, en vervolg mijn weg weer rustig over de rechterbaan.

Thuisgekomen besef ik dat de sdi 1 op 26 heeft gelopen, daar kan mijn 20 klepper nog heel wat van leren.
Ik schrok er zelfs van toen de pompbediende vertelde dat ik maar 17 euro hoefde af te rekenen normaal moet ik voor zo'n ritje toch al gauw 65 euro neertellen met de benzineprijzen van tegenwoordig.
Misschien moet ik ook maar zo'n tractor kopen, hoef ik dan ook niet meer bij mensen in de bumper te gaan hangen

Last edited by Kevin20v : 04-12-2007 at 01:51.
Reply With Quote
  #56  
Old 04-12-2007, 08:20
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6,325
Send a message via MSN to Erik
Default

Wel eens in België geweest?
Hier moet je je rijbewijs halen met nog een beetje vorm van instructeur, daar krijg je het al als je lief met pappie of mammie naar de plaatselijke buurtsuper mag rijden.

Zelfde taferelen met knipperen en vingers alleen proberen ze daar je dan nog over de midden-vangrail in te halen....

Quote:
Originally Posted by Tommy
maar goed... in het zuiden hebben fietsers dan opeens weer voorrang als je een rotonde verlaat... zo reed ik laatst bijna een scooter van de weg in Heerlen.
Rechtdoorgaand verkeerd heeft...
Word dat in het noorden niet meer zo aangeleerd?
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One
'10 Audi A4 B8 Avant
Reply With Quote
  #57  
Old 04-12-2007, 10:38
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,917
Default

ik loop al tijden met een ontzettend flauw plan rond... gebeurt mij ook maar al te vaak dat ik aan het inhalen ben, en een lummel achter me moet gaan seinen. dat terwijl ik sowieso niet te langzaam rijd, maar ook geen 160 natuurlijk... of inderdaad als je toch nog 6 wagen voor je hebt...

maar het leek me dan zo lollig om een koplamp te monteren aan een achterhoofdsteun, klein knopje inbouwen (lege knopjes zat ) en dan vriendelijk terugseinen...

lullig, maar effectief? ik heb t ook nog niet gedaan, omdat je dan waarschijnlijk erg vriendelijk van de weg word gedrukt. maar het lijkt me nog altijd een fantastisch plan
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia
2005 Prius
Reply With Quote
  #58  
Old 04-12-2007, 10:45
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by Erik
Wel eens in België geweest?
Hier moet je je rijbewijs halen met nog een beetje vorm van instructeur, daar krijg je het al als je lief met pappie of mammie naar de plaatselijke buurtsuper mag rijden.

Zelfde taferelen met knipperen en vingers alleen proberen ze daar je dan nog over de midden-vangrail in te halen....

Rechtdoorgaand verkeerd heeft...
Word dat in het noorden niet meer zo aangeleerd?



volgens mij gaat de regel van doorgaand verkeer niet echt op bij een rotonde?

anders hoefde je ook geen richting aan te geven bij het verlaten toch?
Reply With Quote
  #59  
Old 04-12-2007, 10:46
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

in het Noorden is dat vaak andersom; Bestuurders die de rotonde verlaten hebben voorrang op de fietsers die de rotonde blijven volgen, staan duidelijk aangegeven dmv haaientanden...
Heb nooit begrepen waarom dat zo is, maar in de Noordelijke provincies is 't echt zo.

@Tommy/Kevin; kan me helemaal vinden in jullie verhaal. Ik denk graag mee/anticipeer graag op mijn haastige weggebruikers, maar als ik een heethoofd achter me heb hangen die het onmogelijke van mij eist doe ik graag NET even iets langzamer om de druk nog een beetje op te voeren...

1:26.... Woooo, dat is serieus heel erg zuinig.. Misschien dat de volgende voiture toch maar een G4 sdi wordt als dagelijks gebruik. De G3 1.8i valt ook nog tegen, maar met 1:14 kan deze echt niet tegen 1:26 op....
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #60  
Old 04-12-2007, 10:47
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by Zollie
ik loop al tijden met een ontzettend flauw plan rond... gebeurt mij ook maar al te vaak dat ik aan het inhalen ben, en een lummel achter me moet gaan seinen. dat terwijl ik sowieso niet te langzaam rijd, maar ook geen 160 natuurlijk... of inderdaad als je toch nog 6 wagen voor je hebt...

maar het leek me dan zo lollig om een koplamp te monteren aan een achterhoofdsteun, klein knopje inbouwen (lege knopjes zat ) en dan vriendelijk terugseinen...

lullig, maar effectief? ik heb t ook nog niet gedaan, omdat je dan waarschijnlijk erg vriendelijk van de weg word gedrukt. maar het lijkt me nog altijd een fantastisch plan


ruitensproeier kan ook leuk zijn.... is echt zown kettingreactie dan.... haha

vooral met dat eerste zout leuk
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum