![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja tis wel goed met u
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ohw...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah, mooi! Jouw Vento Vr6 gevonden!
(je zekeringkastklepje is als het goed is onderweg... ![]() Welkom bij de Vento-family ![]() Ik wou dat 'r bij mij ook zo'n Vreselijk Rappe-6-cilinder in zat! Wat zijn de plannen; laat je alles wat Gijs zegt gewoon zitten? (anders heb ik wel eventueel interesse in de achterraamspoiler) Ga je het blok zelf reviseren? Mss ten overvloede, maar als je een andere Vento-bumper zoekt; deze zijn NIET hetzelfde als die van een Golf 3, hè! ...en we willen méér foto's zien! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 13-11-2008 at 10:37. |
|
||||
|
||||
![]() Achterraamspoiler gaat zeker niet weg. En die bumper weet ik ja...
Eerst een de computer eraan, verbruik klopt niet.
|
||||
|
||||
![]() ...en hoe gaat het hier nu mee???
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() nou jukke mooie foto's haha...ma die ****** hoort daar niet thuis heh
groeten jarno |
|
|||
|
|||
![]() bedoel opel ahum
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maak een nummer plaat stikker ... zie je ook wel op new kevers ![]() maak je ook niks stuk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goeie kick ![]() Aangezien het verbuik nog niet goed was (1 op 5) en de meters aangaven dat de lambdasonde stuk was ben ik bezig die te vervangen. Is zo klaar ware het niet dat ik de verkeerde had gekregen. Woensdag zal dit klaar zijn als het goed is, want dan ben ik vrij en kan hem erin draaien. De auto is verder weinig buitenom aan veranderd. Het interieur wel, alle rare blauwe lampen zijn vervangen door de originele groene verlichting. Alle raar opgespoten plastic delen zijn ook vervangen door originele plastics van de sloop. Maar er zit nog genoeg werk aan, maar daarvoor is het ook een hobby... In elk geval: - Golf 3 voorbumper opsnorren - Xenon weer inbouwen (ligt klaar) - Uitlijnen - Verder met netjes maken... En wat betreft de ramen, ze zijn donker maar donders netjes geplakt. Vind het zonde om dat eraf te trekken, kan altijd nog als ik de politie tegenkom en als ze me daarop aanspreken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Let op dat een Golf 3 bumper wel anders is dan een Vento bumper! Op een of andere manier issie langer / groter.
|
||||
|
||||
![]() En mocht je een golf 3 bumper nodig hebben... ik heb er nog 1 liggen die ik niet gebruik.
Is nog netjes half gespoten tornado (?) rood (dus zwart plastic bovenop, ook dat is netjes) Pm maar bij interesse
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het goed is moet dit toch passen?
|
||||
|
||||
![]() Update!
Met "rare" uitlaat en geblindeerde ruiten ![]() ![]() Die uitlaat zag er natuurlijk niet uit dus dat moest worden aangepast: ![]() En aangezien steeds met ramen open rijden als je politie tegenkomt vrij koud is besloten de folie eraf te trekken. Was trouwens weinig werk, zo klaar. En ik kan weer wat zien bij het achteruitrijden, ook altijd wel makkelijk: ![]() ![]() ![]() Nou, weer heel wat gedaan, nog heel wat te doen...
|
||||
|
||||
![]() heel mooie vento op wat details na maar ieder moet ZIJN ding doen met zn auto he !
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor zo , zit ook erg in twijfel.....vento of passat...
|
|
||||
|
||||
![]() Nou alles is weer klaar nu, verbruik, thermostaat, auto is nu aardig beter dan toen ik hem kocht. Ben er zoon beetje voor het eerst blij mee
![]()
|
|||
|
|||
![]() die foto van die jetta naast die vr6 is die toevallig genomen bij de mac in Almere-haven onder La-Place restaurant?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt
|
||||
|
||||
![]() Weer het een en ander op uitlaatgebied veranderd. Die oude demper was slecht en tijdelijk vervangen door RVS. Enkel was het toen van voor naar achter holle pijp, en dat gaf nogal wat lawaai... Wel leuk voor een paar dagen maar niet voor te lang.
Gister mijn pakketje met originele VR6 uitlaat binnengekregen en vandaag eronder gemonteerd na een opknapuurtje. Super geluidje, mooi beschaafd maar wel de roffel. Stukje RVS ![]() Stukje origineel ![]() ![]() Meer foto's van de auto op: www.picturetrail.com/JurjenVR6
|
||||
|
||||
![]() Motorruimte en interieur netjes gemaakt:
![]() ![]()