![]() |
|
|||
|
|||
![]() Echt gaaf man zo'n G40.
Ziet er netjes uit.
|
||||
|
||||
![]() nog even de spiegelkapjes paars maken (origineel), alhoewel dat helemaal zwarte ook niet verkeerd staat.
grtz.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo is het leuk om te zien ja ![]() ![]() ma het blijft mooi om te zien zo,n orginele genesis g40... |
|
||||
|
||||
![]() Net de polo ff in het echt bewondert, nogmaals
![]() De g60 trouwens ook ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag bij de dealer de andere mistlamp behuizing gehaald. Nu zitten er 2 mooie nieuwe mistlampen in. Lijkt ook even wat netter dan een oude en een nieuwe.
![]() Ook ben ik aan het zoeken geweest naar emblemen voor op de achterklep en in de grille. En na wat speurwerk ben ik de emblemen tegengekomen. Ze zullen eerdaags wel via post binnen komen. En ook ben ik bezig met een andere verlagingsset. Het is een Billstein 30/30 set helemaal compleet. Dus met veren. Al met al gaat het de goede kant op. ![]() Last edited by Domi : 24-10-2008 at 14:53. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Bilstein is erg goed spul, ga je geen spijt van krijgen. Het zijn B6 dempers zeker?
|
||||
|
||||
![]() ziet er super mooi uit die g40, echt heel netjes!!!
zo goed kom je ze niet overal tegen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou het is allemaal heel leuk, Heb je de auto net een week en dan tref je de auto smorgens zo aan
![]() ![]() Ik moest vanmorgen werken, dus 5:15 uur weggegaan en gewerkt tot 11.00uur. En dan zie je de auto bij daglicht weer ![]() ![]() ![]() Als ik er achter wie het heeft gedaan dan is het niet best. Ik baal nu wel heel erg. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Damm kut streken !
Jammer domi, heben ze ook alles bij die van mij geflikt.
|
||||
|
||||
![]() tering!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sjeesus Domi ,dat is zeker een dikke kras !!!Je zei het al voor de telefoon ,maar dit is wel erg klote !
Ik denk wel dat het t beste is ook ook de deur mee te nemen voor de kleur, dan heb je ook geen kleurverschil . Neem anders even contact op met autoschade gaastra ( www.autoschadegaastra.nl)
|
||||
|
||||
![]() daar gaat de orginele lak
![]() zo hebben ze mij ook al te pakken gehad in een tijdbestek van 13minuten.. kom trug tref m,n auto aan vol krassen ![]() echt zonde domi van je mooie genesis... |
|
||||
|
||||
![]() Blijkbaar geen vw liefhebber die die kras erop heeft gemaakt.
Waar is het gebeurt op het werk of smorgens thuis al. Goed zonde dit baale man. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lak op de beide achterzij kanten was niet origineel. Anders hadden de stickers er nog wel op gezeten. ![]() Ja ik baal enorm. Binnenkort maar even hier en daar wat informeren naar een goede spuiterij. Het is bij ons thuis gebeurt. De buren hebben vannacht wel wat jeugd gehoord en lawaai. Ik zag het pas bij daglicht. IK heb inmiddels de diepe kras even opgevuld met een lakstift zodat er geen vocht en troep in kan komen. En het valt iets minder op nu. Last edited by Domi : 25-10-2008 at 14:25. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie klote streek
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een klootzakken!!! je kan je auto tegenwoordig nergens veilig meer plaatsen ik heb het een maand terug ook weer gehad ! had iemand leuk 2 eieren tegen de auto aangegooit allemaal hapjes uit de lak !
|
||||
|
||||
![]() Tering das een flinke! Altijd jammer zoiets. Veel succes ermee domi!
|
||||
|
||||
![]() Pfff... Echt te sneu voor woorden dit. Echt kl#te voor je man.
Groeten Rutger
|
||||
|
||||
![]() J*zus wat een k*tstreek! Echt zonde Domi!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Tja, Ik baal enorm!!! heb haast de neiging om de G40 naast de G60 op stal te zetten. Ben nu elke morgen weer bang dat er iets mee is.
Wel hebben ze dit weekend iemand opgepakt ivm vernielings. Hopelijk heeft hij dit ook gedaan. Dan kan de schade op hem verhaald worden. Cursus fries heren ![]() http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_53142.aspx |