![]() |
|
||||
|
||||
![]() Enig idee of iemand hiertegen bezwaar gaat aantekenen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
in Delft werkt die campus iets anders, bovendien staat bij de meeste "openbare priveterreinen" een bordje "hier gelden de regels volgens de wegenverkeerswet" en is de politie dus gewoon welkom.
|
||||
|
||||
![]() Geenstijl reaguurders...
![]() Terug naar de realiteit.. Erg jammer van de politie, zal wel een oefening voor "één-streepje" leerlingen die gepest zijn op school ofzo. ![]() ![]() Ik zou de zaak zowiezo voor laten komen, ik denk dat je een grote kans maakt het te winnen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja de politie is zielig. Ik heb het ook maar wat vaak mee gemaakt.
![]() Ik vraag me soms echt af of de politie trots is op hun werk. Stel je voor dan kom je 's avond thuis en je vrouw heeft gekookt en de kinderen zitten netjes aan tafel. En dan komt de lang verwachte vraag weer van je kind. Papa, papa wat heb je vandaag allemaal op het werk gedaan? Dan schaam je je toch rot als je dit soort dingen moet zeggen tegen je kinderen en je vrouw? Tenminste ik zal me wel schamen! En even for the record. Ik heb het dan niet over politieagenten die écht politiewerk doen. Heb het dan echt over dit soort nutteloze ongein. @Robertjan007 Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Als je auto lekt moet je hem maken. Maar oude auto's die zweten gewoon veel. En dan heb je soms wel eens een druppeltje olie onder je carterpan hangen. Daar kun je niks aan doen.
|
|||
|
|||
![]() Eindelijk doen ze er iets aan, ik erger me al jaren aan die olie overal op de wegen!
|
|
|||
|
|||
![]() dat is n feit tis gwn vervelend ... en oppassen geblazen ben laatst flink uitgebroken met mn werkbus door olie op de weg en dat is behoorlijk kl*te als je hem dan maar net kunt houden .
|
||||
|
||||
![]() De meeste auto's verliezen op een dag stil staan 3 druppels. Als die druppels op de openbare weg vallen dan kun je daar echt niet van door van de weg schieten. De kans dat je een band lek rijd is veel veel groter...
|