![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus voor mijn '91-er Audi krijg ik 1000 Euro slooppremie, bovenop het bedrag waar ik hem voor inruil ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Als je deze inruilt op een nieuwere auto krijg je er dus minimaal 1000,- voor. Is de auto meer waard, dan geldt de normale inruilprijs. Het is alleen interessant voor mensen die in een incourante auto rijden die binnenkort veel onderhoud nodig heeft. De meeste (nette) auto's zijn al gauw meer waard dan de slooppremie. Vreemde is dan weer wel dat je een dik jaar (vanaf mrt08) in de auto moet rijden én de auto nog 3 maanden apk moet hebben. Staat naar mijn idee helemaal haaks op het doel van de slooppremie. Ach, het CO2 sausje moet ook niet teveel geld gaan kosten natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals altijd gaat alles half of dubbel in Nederland en als het op voordeeltjes aan komt dan kan een kwart nog niet eens.
Heb de regels laatst ook ff door gelezen, om te janken gewoon. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja inderdaad, maar zijn in principe weggegooide "nieuwe" onderdelen. is voor het milieu niet zo best, maar principieel ook niet goed in mijn ogen ![]()
|
||||
|
||||
![]() wel veel minder opels op de weg binnenkort dus
![]()
|
||||
|
||||
![]() zat er toevallig ook een sloop premie op General Motors Corp
![]()