![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn ! wat een verhaal Johan ,ik kreeg het er gewoon koud van toen ik vanmorgen je sms kreeg !
Gelukkig dat ie weer terecht is ,hopelijk houden ze m niet erg lang in bewaring ,technisch onderzoek wil nog wel eens lang duren daar ... Maar hij staat daar wel veilig iig ! Hopelijk valt de schade mee ,ik hoor de details wel van je , succes iig ermee !
|
||||
|
||||
![]() Wel fijn dat ie terecht is, nu hopen dat de lange arm er ook zuinig mee is geweest met opslepen ed. Dan de schade inspecteren
![]()
|
||||
|
||||
![]() ben blij dat ie weer terecht is, je hoort ook wel eens andere verhalen,
schade is mischien nog wel te verhalen als ze de daders pakken, schrok me vanochtend dood toen je me dat vertelde, word toch tijd voor een garage bij huis johan.. alles moet binnen staan tegenwoordig.. sterkte ermee.
|
||||
|
||||
![]() Garage bij huis is geen optie helaas. Maar ik overweeg wel om de golf bij de jetta in de stalling te zetten.
Iig gaat het alarm er weer op (had ik eraf omdat deze soms spontaan afging, uit respect voor de buurt had ik die eraf - dus die gaat er weer op!) Met wat mazzel word hij morgenmiddag vrijgegeven, dan moet ik zien te overleggen dat ze hem komen brengen. Halen is geen optie omdat ik nooit voor 18.00 in Heerenveen kan zijn... en zaterdag zijn ze dicht. Ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor de reactie's en medeleven allemaal. Ik ben de auto te kort kwijt geweest om te weten hoe het echt is om hem kwijt te zijn... maar heb er even aan geroken, geloof me... die lucht is niet fris. |
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd of ze aan thuis breng service doen
denk dat je dat zelf mag roggelen ... ![]() maar goed afgelopen allemaal ... wel raar dat ze net jou auto voor de kraak lenen .... erg jammer |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als er vervoer moet worden geregeld dan bel je me maar. Ben in 3min in heerenveen. Thuis komen bij jouw dat gebeurt zeker. Ik heb tijd zat he ![]() Desnoods haal ik hem voor je op. Of dat je hun laat weten dat hij wordt gehaald. etc etc. Ik hoor het wel van je. (Als je het wil hoor ) Last edited by Domi : 25-06-2009 at 07:42. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens het bedrijf waar hij staat, kan het wel en gaat het via de verzekering!
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weer kans op schade met afslepen he ![]() Heb net een mailtje gedaan naar iemand voor een garage. 100mtr bij je vandaan. ![]() Even afwachten nog ![]() Last edited by Domi : 25-06-2009 at 07:56. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ach zo gaat dat in Friesland ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oja? Eerst steelt een medeFries de auto en beschadigt deze en dan later door een medeFries wordt deze keurig weer bij huis afgeleverd ![]() ![]() @ Domi; wel behulpzaam, daar niet van ![]() ![]() @JettaMania, mooi dat ie weer terecht is en in niet al te ver verneukte staat. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
It wasn,t me ![]() ![]() ![]() Geboren Gerdykster ![]() ![]() ![]() Johan woonde een kleine 500mtr bij me vandaan. Wil alles wel doen om hem te helpen. Nou ja bijna alles ![]() ![]() ![]() Heb mijn stalling in Gorredijk al opgezegt, anders had hij daar wel kunnen staan. Maar HEEL misschien heb ik wel iets anders voor Johan. Dan kan hij kruipend naar zijn Golfje ![]() ![]() Ach soms ben ik wel een L#L of wat dan ook. Maar dit gun je niemand he. Dus help hem graag indien nodig. Last edited by Domi : 25-06-2009 at 09:34. |
|
||||
|
||||
![]() Sjezus man, blij dat die weer terug is. Dacht echt van, NEE hier gaan wij weer lekker in NL. Ophangen dat tuig. Maar goed, hopen dat je niet te veel schade hebt, en anders heb je genoeg forum leden die je willen helpen ( heb zelf nog wel compleet slotenset rondom met 2 originele VAG sleutels en sleutelnr ).
Verder nu maar een dik alarm opzetten, zou gewoon een modern goed alarm opzetten, die door verzekering wordt goedgekeurd. Succes man
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal wel een greanslander zijn geweest
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet alle bergers maken schade hoor... En ja ik voel me aangesproken! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Incl. contact? PB me maar wat dat kosten mag! |
|
||||
|
||||
![]() wat een verhaal Johan
hoop dat de schade beperkt blijft en die ..... gevat worden ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kans op schade he ![]() ![]() @Johan, Alweer nieuws???? |
|
||||
|
||||
![]() Heb hem vanmiddag op een bergingsauto voorbij zien komen in Heerenveen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar zat ik in ![]() Okkehel nog gespot, duim ging nog omhoog, maja bergingsauto is heel wat anders dan golf of jetta dus die zag niks ![]() Auto staat alweer thuis! Contact is aan gort (uiteraard...), 1 kras op een ats (stoepje), gaatje in dash, aandrijfashoes kapot linksvoor en hele auto vol met zand en steentjes. Auto is al gestofzuigd, stoelen staan te drogen in de zon... wat een gedoe, ben er kapot van ![]() |