![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de orginele bocht dus?? die heb ik ook ja. zat eerst rommel op van corrado met die plastic bakken en zo. Trouwens die sprinter intercoolers die kan ik waarschijnlijk leveren voor 150 euro nieuw. Is dat wat denken jullie???? Er zijn er 4 die hem ook willen maar als er veeeel meer zijn dan kan denk ik die prijs nog wel iets zakken> gr ben |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cubic Inches, dan denk ik bijvoorbeeld aan Dodge CHARGER ![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() ben, dat is een goed punt.
Hou me op de hoogte, ik wil een nieuwe, wat voor prijs kan je maken dan? Last edited by Edward : 06-03-2005 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi die link, ik wilde namelijk nog een getande riem aanschaffen en een lader druk meter. Van de week voor 25 eu een alu buis met K&N open lucht filter gekocht. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zouden we niet hier een inkoopaktie kunnen houden Als dat gaat lukken moet ik is ff gaan praten met die gasten. Want het was in december een keer besproken. Niet op dit forum hoor . zat toen op 150 ex btw en dan de verzendkosten natuurlijk!!! hoemeer hoe goeiekopert het wordt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat wil ik ook graag getande riemenset alleen heb net alle poelies nieuw gekocht ( snik) ook weer mucho doekoes. Maar dat komt er zeker wel eenkeer op. Ik kan echt niet wachten dat hij klaar is zeg oh oh oh. Zit alleen met mijn waterpomp richard zou even kijken welke in dan nodig zou hebben. en 25 euro voor buis en filter is goeie deal |
|
||||
|
||||
![]() waterpomp? ik heb er nog 2 of 3 liggen. Je bedoeld die poelie?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er zat airco op bij mij de is er afgehaald. Nu kwam de multiriem tegen de waterpomp aan. Daar heb ik een poelie voor besteld die op de 1ste foto staat bij project g60 links bovenaan. Volgens richard heb je andere waterpomp nodig wanneer je getande riemset neemt |
|
||||
|
||||
![]() de waterpomp moet 1 zijn waarbij het lager meer naar buiten zit anders kan je die blijven wisselen..door slijtage..had het onderdeel nr ergens..kan het aleen niet meer vinden
|
||||
|
||||
![]() 430 euro nu
http://www.slstuning.de/gladermenu/...erung/index.htm melchior weet wel wat voor een waterpomp er op moet..
|
||||
|
||||
![]() dus geen kwestie van ff andere poelie der op? dan wacht ik er nog ff mee
|
|
||||
|
||||
![]() Er is voor de PG motor maar 1 type waterpomp.
|
|||
|
|||
![]() Is wel degelijk een andere pomp voor met betere lagering, volgens mij was het er een voor de VS.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nummer graag, want deze kan ik niet vinden. En niet alle VS onderdelen zijn hier leverbaar.
|
||||
|
||||
![]() ja wil ook graag weten want volgens ETKA zijn er 2 soorten voor een PG kr en pl.
en dan voor de andere motorcodes maar staat ook pg bij alleen de ene is 132 euro en de ander 72 zonder poellie en toebehoren. |