![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja je raadt het al... de waterpomp lekt.
Een nieuwe bestelt, ditmaal de goede hopelijk. Schijnt dat ik een oud type waterpomp erop heb zitten? Iemand die wat meer wat van de verschillende waterpompen welke geleverd zijn op de CR diesel? |
|
||||
|
||||
![]() Gister nog in de regen een zekering vervangen, verlichting viel uit.
Had opeens knipperende voeten verlichting ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das helemaal in de mode man, had je zo moeten laten! Dat zie je bij die tunergastjes ook altijd ! :P COOL!
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen maandag en dinsdag liet de golf mij staan
![]() Opzich niet zo raar als het nagenoeg min 20 is, toch? Toch maar een accutest gedaan, accu is niet al te fris meer en aan vervanging toe bleek. Dus maar een nieuwe besteld, want niemand hier in de buurt had een goede vervanger op voorraad, allemaal verkocht ![]() Het is een Varta black dynamic geworden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja een nieuw accuutje is geen overbodige luxe met dit weer Paul !!
Maar weer up-and-running nu ???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
running wel ja ![]() nieuwe accu moet er nog in, zo nu en dan even overstarten en hij loopt wel ![]() agja je blijft altijd bezig met zn oud wagentje, momenteel lekt er ergens minimaal diesel weg, waarschijnlijk bij de verstuivers of de pomp. |
|
|||
|
|||
![]() Best wel wat gedoe zo met je wagen, of nie?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt mee toch? Wat "kleine" dingetjes wat gezien de leeftijd niet zo raar is, toch? |
|
|||
|
|||
![]() leuk golfje 1 ! zie je regelmatig door de straat rijden en parkeren
![]() wist nooit dat je hier ook zat haha |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk aan weer een Knoalster erbij ![]() edit: zie net dat je al wat jaartjes meeloopt, gelet op je aantal posts dacht ik dat je nieuw was ![]() Je woont schuin tegen over mn vriendin is het niet? Last edited by Ronin : 04-06-2012 at 07:54. |
|
|||
|
|||
![]() Jaaa dat klopt
![]() Haha ja al wel een mooi poosje loop ik met vw's te prutsen ![]() Ik vergeet eerlijk gezegd vaak om iets te posten, druk he... maar lees wel geregeld stiekempjes mee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Diesellekkage was te wijten aan lekke verstuivers, deze zijn inmiddels vervangen.
Ben waarschijnlijk alweer aan een andere pomp toe, de huidige is waarschijnlijk versleten? Bij een bepaald toerental houdt de golf in, gaat spontaan iets langzamer rijden, schokt of geeft juist zelf extra gas, hoogst irritant. De Ronal R10 turbo wielen hebben voor de winterperiode weer plaats gemaakt voor een setje staal (mini cooper) |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig Paul!
Stond er leuk bij van `t zomer! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank je, anders jou golf wel, ook best netjes in de lak vond ik, ondanks geverfd/gerold.
|
|
||||
|
||||
![]() De golf is verkocht.
Is geëxporteerd naar Letland Last edited by Ronin : 03-01-2014 at 11:43. |