![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes geworden de grill , leuk spul dat plasti dip .
Rij je nog steeds zonder hulpveren of zitten die er weer onder ?
|
|||
|
|||
![]() Ja echt super die plastidip. Al weer zo'n 7000km dr op zitten en geen enkel puntje steenslag!! Dat had ik echt niet durven dromen
![]() Ik heb voor mijn hulpveren er tussen uit. Dit was noodzakelijk omdat ik de stelschroef niet helemaal naar beneden kan draaien ivm de velgen.. Zit nu te denken aan kortere veren want wil net even een cm'tje (of 2) lager.. Bij H&R zijn die wel te krijgen alleen zou ik niet weten welke (qua sterkte enzo) ik dan moet halen Heeft iemand daar trouwens ervaring mee? Want stel ik koop een kortere veer die veel stugger is.. Dan kan het zijn dat ie alsnog niets verder zakt.. Lijkt mij lastig inschatten zonder testfit |
|
|||
|
|||
![]() Wat een heerlijk project heb je daar Bouke
|
|
||||
|
||||
![]() Nette Jetta en die grill is echt super. Top!
|
|
|||
|
|||
![]() Dank u allen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goeie voornemens.. Wie heeft ze niet. Nou ik ben 2013 in ieder geval begonnen met extra lief te zijn voor mijn trouwe witte beestje.
Even een kleine terugblik op de tijd van aankoop tot nu: 18 april 2011: Auto gekocht, km-stand 51.222 Paar weken later schroefsetje en porsche wielen gemonteerd, even later GT achterlichten en nog weer later grill, Speedlines en Recaro's Tussendoor wat klein onderhoud zoals filtertjes, bougies en dat soort zaken. Tevens remvloeistof ververst Nieuwe continental winterbanden aangeschafd. 18 mei 2012: APK, probleemloos, km-stand 79.715 (die auto weet niet wat hem overkomt ![]() Wederom wat standaard klein onderhoud. Nu ga ik voor een project weer km's maken dus werd het toch echt eens tijd voor de grote onderhoudsbeurt met DB-riem wissel en dat soort zaken. Nog even zitten twijvelen om een ander blok te zoeken met meer pk's. Maar het torretje is zo trouw. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. 02 januari 2013: Grote beurt en APK, KM-stand 96.421 Waarbij: - DB-riem, waterpomp en aanverwante zaken - V-snaar - lagerbus startmotor - remvloeistof ververst - benzinefilter - wielremcylinders achter - standaard zaken grote beurt - klein prutswerk ![]() Komende tijd (nog niet duidelijk hoe lang) 1.100 tot 1.200 km's in de week maken is de inschatting dus hij mag weer hard zijn best gaan doen ![]() Sfeerfotootjes: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat zijn serieuze km's voor de Jetta !! Keep on going...
|
||||
|
||||
![]() Blijft een nette en mooie Jetta......
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zeker een hele nette jetta
|
|
||||
|
||||
![]() Vind die grill echt te gek!
![]() Ongeveer het enigste dat ik leuk vind qua personal styling op een auto. Dit waarschijnlijk omdat het er vrij OEM uitziet. |
|
|||
|
|||
![]() Dank u allen!!
De bedoeling qua grill was ook om het zo OEM mogelijk te houden. Heb hem er wel even uitgehaald want er is een blaasje onder de plastidip gekomen ![]() ![]() Ik gok dat ik over twee weekjes al weer over de 100.000 heen ga ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zo OEM mogelijk houden is in ieder geval geslaagd, ik denk dat iemand die er weinig of niets van afweet het niet zou kunnen raden dat dit custom is. Kan je mss eens een tutorial posten over hoe je het hebt gedaan? Zou me in de toekomst misschien goed uitkomen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat kan ik zeker wel eens doen!
Was ik al een tijd van plan en heb ook al eens iemand via PB info gestuurd over het hoe en wat. Dus als ik wat tijd over heb zal ik er eens een mooi verhaaltje met foto's van maken ![]() |